Календарне планування ( ОРІЄНТОВНЕ). Технології 5 кл. НУШ.Автор: І.Ходзицька.
Модуль 1
Декор ложки з полімерноїглини
№ з/п |
Тема уроку та їїзміст |
К-ть год |
Дата проведення |
||
|
|
||||
|
Об’єктпроєктноїдіяльності. Декор ложки ізполімерноїглини Основнатехнологія. Технологіяліплення (полімерна
глина) |
8 |
|
|
|
Очікуванірезультатинавчання: |
|||||
5 клас |
6 клас |
||||
Визначає потреби та
смакиспоживачівобраногооб’єктапроєктування, особливостійогоконструкції,
функціональності, естетичності за допомогоюпроведення невеликих за обсягом і
масштабом маркетинговихдосліджень. Здійснюєпошук та обираємоделі-аналоги відповідно до
запланованогооб’єктапроєктування. Плануєпослідовністьдій для виготовленнямоделівиробу,
орієнтовні строки їхвиконання, можливостівикористанняцифровихзасобів. Добираєнеобхідніінструменти і пристосуваннявідповідно до
визначеноїтехнологічноїпослідовності. Використовуєінструменти та пристосуваннясамостійноабо за
допомогоюінших, дотримуючись правил безпечноїпраці та санітарних норм. Виконуєзапланованітехнологічніоперації у
визначенійпослідовності, раціональнорозподіляючи час. Оцінюєризики, пов’язані з виготовленнямвиробу, за потреби
знаходитьспособиїхусуненнясамостійноабо з допомогоювчителячиіншихосіб. Демонструє в роботізосередженість, акуратність,
обережність, відповідальністьтощо. Контролює та оцінюєпроцесі якістьвиготовленнявиробу, у
разі потреби виправляючинедоліки. Спільно з учителем чиіншими особами
визначаєсвійрівеньнавчальнихдосягнень. Плануєподальшупроєктно-технологічнудіяльність на
основінабутогодосвіду для реалізаціївласнихінтересів, здібностей,
можливостей. |
Визначає
потреби та смакиспоживачівобраногооб’єктапроєктування,
особливостійогоконструкції, функціональності, естетичності за
допомогоюпроведення невеликих за обсягом і масштабом маркетинговихдосліджень.
Здійснюєпошукактуальноїінформації
про об’єктпроєктування і упорядковуєїї. Застосовуєметодипроєктуваннявідповідно
до індивідуальнихздібностей та власнихінтересів з метою втіленнятворчихідей в
конструкціївиробу. Плануєпослідовністьдій
для виготовленнямоделівиробу, орієнтовні строки їхвиконання,
можливостівикористанняцифровихзасобів. Виконуєтехнічниймалюнокабоескіз
деталей моделівиробу, зазначаєінформацію, необхідну для йоговиготовлення. Добираєматеріали
для виготовленнявиробута розраховуєвитрати на них. Добираєнеобхідніінструменти
і пристосуваннявідповідно до визначеноїтехнологічноїпослідовності. Використовуєінструменти
та пристосуваннясамостійноабо за допомогоюінших, дотримуючись правил
безпечноїпраці та санітарних норм. Виконуєзапланованітехнологічніоперації
у визначенійпослідовності, раціональнорозподіляючи час. Оцінюєризики,
пов’язані з виготовленнямвиробу, за потреби
знаходитьспособиїхусуненнясамостійноабо з допомогоювчителячиіншихосіб. Демонструє
в роботізосередженість, акуратність, обережність, відповідальністьтощо. Контролює
та оцінюєпроцес і якістьвиготовленнявиробу, у разі потреби
виправляючинедоліки. Представляєрезультативласної/спільноїпроєктно-технологічноїдіяльності.
Спільно
з учителем чиіншими особами визначаєсвійрівеньнавчальнихдосягнень. Плануєподальшупроєктно-технологічнудіяльність
на основінабутогодосвіду для реалізаціївласнихінтересів, здібностей,
можливостей |
||||
1-2 |
Вибір та обґрунтування теми проєкту.
Основитехнологіїліплення з полімерноїглини. Способи та прийомироботипід час ліплення. Технікироботи з
полімерною глиною. |
2 |
|
|
|
3-4 |
Основніетапивиготовлення декору чашки з
полімерноїглини. Графічнезображення. Добірматеріалів, інструментів та пристосувань для
виготовлення декору. Добіртехніки, способу та прийомівроботи з полімерною
глиною. |
2 |
|
|
|
5-6 |
Виготовлення (ліплення) декору з полімерноїглини для
ложки. Запікання декору. Дотримання правил безпечноїпраціпід час
виконанняпроєкту. |
2 |
|
|
|
7-8 |
Підготовка ложки до декорування (очищення). Фіксування декору з ложкою. Остаточнаобробкавиробу
(лакування). Захистпроєкту |
2 |
|
|
|
М’якаіграшка
№ з/п |
Тема уроку та їїзміст |
К-ть год |
Дата проведення |
||
|
|
||||
|
Об’єктпроєктноїдіяльності.М’якаіграшка Основнатехнологія.
Технологіяобробкитекстильнихматеріалівмашинним
способом. |
8 |
|
|
|
Очікуванірезультатинавчання: |
|||||
5 клас |
6 клас |
||||
Визначає потреби та смакиспоживачівобраногооб’єктапроєктування,
особливостійогоконструкції, функціональності, естетичності за
допомогоюпроведення невеликих за обсягом і масштабом маркетинговихдосліджень.
Здійснюєпошук та обираємоделі-аналоги відповідно до
запланованогооб’єктапроєктування. Застосовуєметодипроєктуваннявідповідно до
індивідуальнихздібностей та власнихінтересів з метою втіленнятворчихідей в
конструкціївиробу. Плануєпослідовністьдій для виготовленнямоделівиробу,
орієнтовні строки їхвиконання, можливості використанняцифровихзасобів. Виконуєтехнічниймалюнокабоескіз деталей моделівиробу,
зазначаєінформацію, необхідну для йоговиготовлення. Добираєматеріали для виготовленнявиробу та
розраховуєвитрати на них. Добираєнеобхідніінструменти і пристосуваннявідповідно до
визначеноїтехнологічноїпослідовності. Використовуєінструменти та пристосуваннясамостійноабо за
допомогоюінших, дотримуючись правил безпечноїпраці та санітарних норм. Виконуєзапланованітехнологічніоперації у
визначенійпослідовності, раціональнорозподіляючи час. Оцінюєризики, пов’язані з виготовленнямвиробу, за потреби
знаходитьспособиїхусуненнясамостійноабо з допомогоювчителячиіншихосіб. Демонструє в роботізосередженість,акуратність,
обережність, відповідальністьтощо. Контролює та оцінюєпроцес і якістьвиготовленнявиробу, у
разі потреби виправляючинедоліки. Виявляєповагу до власнихабо чужих
результатівпроєктно-технологічноїдіяльності. Спільно з учителем чиіншими особами
визначаєсвійрівеньнавчальнихдосягнень. Плануєподальшупроєктно-технологічнудіяльність на
основінабутогодосвіду для реалізаціївласнихінтересів, здібностей, можливостей |
Визначає
потреби та смакиспоживачівобраногооб’єктапроєктування,
особливостійогоконструкції, функціональності, естетичності за
допомогоюпроведення невеликих за обсягом і масштабом маркетинговихдосліджень. Здійснюєпошукактуальноїінформації
про об’єктпроєктування і упорядковуєїї. Здійснюєпошук
та обираємоделі-аналоги відповідно до запланованогооб’єктапроєктування. Застосовуєметодипроєктуваннявідповідно
до індивідуальнихздібностей та власнихінтересів з метою втіленнятворчихідей в
конструкціївиробу. Плануєпослідовністьдій
для виготовленнямоделівиробу, орієнтовні строки їхвиконання,
можливостівикористанняцифровихзасобів. Виконуєтехнічниймалюнокабоескіз
деталей моделівиробу, зазначаєінформацію, необхідну для йоговиготовлення. Добираєматеріали
для виготовленнявиробу та розраховуєвитрати на них. Добираєнеобхідніінструменти
і пристосуваннявідповідно до визначеноїтехнологічноїпослідовності. Використовуєінструменти
та пристосуваннясамостійноабо за допомогоюінших, дотримуючись правил
безпечноїпраці та санітарних норм. Аргументованодобираєспособиобробленняматеріаліввідповідно
до їхвластивостей і характеристик. Виконуєзапланованітехнологічніоперації
у визначенійпослідовності, раціональнорозподіляючи час. Оцінюєризики,
пов’язані з виготовленнямвиробу, за потреби
знаходитьспособиїхусуненнясамостійноабо з допомогоювчителячиіншихосіб. Демонструє
в роботізосередженість, акуратність, обережність, відповідальністьтощо. Контролює
та оцінюєпроцес і якістьвиготовленнявиробу, у разі потреби
виправляючинедоліки. Виявляєповагу
до власнихабо чужих результатівпроєктно - технологічноїдіяльності. Представляєрезультативласної/спільноїпроєктно-технологічноїдіяльності.
Застосовуєцифровіпристрої
та інформаційнесередовище у разі потреби для
презентаціїрезультатівпроєктування. Спільно
з учителем чиіншими особами визначаєсвійрівеньнавчальнихдосягнень. Плануєподальшупроєктно-технологічнудіяльність
на основінабутогодосвіду для реалізаціївласнихінтересів, здібностей,
можливостей |
||||
1-2 |
Вибір та
обґрунтуванняпроєкту. Основитехнологіївиготовленням’якоїіграшки. Добір та аналіз
моделей-аналогів. Проєктуваннявиробу методом фантазування. Графічнезображення |
2 |
|
|
|
3-4 |
Добіркострукційнихматеріалів, інструментів та
пристосувань. Виготовленняшаблонів.
Розкроювання деталей. Дотримання правил безпечноїпраціпід час
виконанняпроєкту |
2 |
|
|
|
5-6 |
Виготовленням’якоїіграшки.
Зшивання та наповненнявиробу |
2 |
|
|
|
7-8 |
Оздоблення.
Остаточна обробка виробу. Захист проєкту Продовження КАЛЕНДАРНОГО ПЛАНУВАГННЯ МОЖНА СКАЧАТИ ЗА ПОСИЛАННЯМ Використані джерела за посиланням:
|
2 |
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар