Трудове навчання

Всеукраїнська новорічно -різдвяна  виставка " Новорічна композиція"  та  виставка- конкурс "Український сувенір"

https://www.youtube.com/watch?v=qFqFVn1Iroo


5 клас . Трудове навчання. 

Тема: Міні- проєкт "Побутові електроприлади у моєму житті"

Ми звикли, прокидаючись вранці й натискаючи на кнопку  вимикача, освітлювати своє помешкання, і з цієї миті електроенергія з нами поряд. Ми готуємо їжу на електроплиті, вмикаємо кавоварку, телевізор, фен, пральну машину,  праску, пилосос, інші побутові електроприлади та інструменти.
В сучасному житті людей техніка має дуже важливе значення. Кожного дня  людина  використовує  побутову електротехніку  різного призначення.
Важко відповісти, яким би було наше життя, якщо б у ньому не було місця побутовим приладам?  Просто уявіть, протягом якого часу ви можете дивитися телевізор, прати, зберігати в холодильнику продукти, користуватися праскою, тостером, мікрохвильовою піччю? Побутова техніка настільки сильно вплинула на життя людини й тісно пов'язана з нею, що окреме існування обох просто неможливе.

 Перегляньте презентацію за посиланням та  пройдіть  веб-квест    
https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-pobutovi-elektropriladi-v-nashomu-zhitti-183649.html
ПРОЙДІТЬ ВЕБ- КВЕСТ    Завдання веб-квесту


6 кл. Трудове навчання. Міні-проєкт "Охайне житло"  

Вітаю вас, шестикласники!

Пропоную вам ознайомитись з навчальним матеріалом з розділу
«Технологія побутової діяльності» та виконати міні-проект «Охайне житло».
Завдання з елементами проектування, пов’язані з життєдіяльністю та
самообслуговуванням «Охайне житло».

Завдання:

Теоретичне:

Опрацювати § 28-29

 Опрацювати тему за посиланням.   https://uahistory.co/pidruchniki/hodzicka-labor-training-for-girls-6-class-2014/20.php












Практичне: 

Виконати проект "Охайне житло"
Послідовність виконання міні-проекту «Охайне житло»
  1. Визначте параметри свого житла (скільки м 2 має житло, кількістькімнат, додаткові приміщення, балкон тощо).
  2. Визначте стан охайності житла.
  3. Пригадайте, як часто виконується генеральне прибирання житла.
  4. Подумайте, щоб вам хотілось змінити у вашій оселі.
  5. Складіть план заходів з організації охайного житла

- Визнач, які мийні засоби підійдуть для прибирання приміщення. 
- Зроби аналіз мийних засобів для догляду за різними видами поверхонь, заповнивши таблицю: 
- Прочитай етикетку на наявних мийних засобах. 
- Проаналізуй, для якого виду прибирання підійдуть ці мийні засоби, та визнач вміст у них шкідливих для здоров’я людини речовин. Заповни таблицю. 
- Добери інструменти, пристосування та обладнання для прибирання приміщення. 
Увага! Дотримуйся правил безпечного користування мийними засобами та побутовою технікою під час прибирання приміщень. 




9 клас Трудове навчання. Міні - проєкт    "  Мій власний стиль"


 Приступаємо до вивчення розділу "Технологія побутової діяльності"

Міні - проєкт "Мій власний стиль"


Теми проектів з трудового навчання для дівчат

Теми проектів з трудового навчання для дівчаток в галузі вишивки, кроєння і шиття, в'язання, плетіння, бісероплетіння, виготовлення іграшок та ляльок, декоративних виробів для кухні, панно, макраме і таке інше.

Щоб дівчатам переглянути теми для виконання творчих проектів з трудового навчання спеціально для свого класу, перейдіть нижче  відповідно до класу, в якому навчаєтесь. 

  • Цікаві теми проектів з трудового навчання для дівчат 5 класів школи:


    Блюдо з черствого хліба.
    Брошка "Троянда" (в'язання)
    Валентинка в нитковому дизайні
    Великодня листівка своїми руками
    Виготовлення іграшки сувеніра.
    Виготовлення пасхального яйця
    Виріб в техніці човникового плетіння.
    Вироби для прикраси кухні.
    Вишивка панно.
    Вишивка серветки
    Вишивка стрічками. Ірис
    Вишивка-панно"улюблені собаки".
    Вишита новорічна іграшка.
    Вітамінний стіл з пап'є-маше.
    Диванна подушка
    Екосумка.
    Игольниця
    Іграшка в техніці фільцювання (сухого валяння).
    Іграшка з серветки
    Історія виникнення вишивки
    Картина в техніці"вузликовий батик".
    Квіти з гудзиків
    Квіти з одноразових скатертин.
    Клаптева ковдра
    Клаптева лялька
    Клаптева прихватка для кухні.
    Клаптевий виріб для кухні-їдальні.
    Коза-Дереза з газетних трубочок
    Косинка для бабусі
    Косметичка з вишивкою
    Курча з бісеру.
    Листівка в нитковому дизайні.
    Листівка в техніці квілінгу.
    Листівка за допомогою ізоніті
    Листівка"Подарунок Ветерану".
    Листівка-валентинка в оригінальному виконанні.
    Лялька в техніці виготовлення гобелена.
    Лялька-закрутка
    Лялька-мотанка
    Лялька-оберіг "Домовик Умняшка".
    Мішечок для зберігання гудзиків
    Моделювання фартуха.
    М'яка іграшка
    М'яка іграшка "Колобок".
    Народна лялька "Мартиничка"
    Народна текстильна лялька "Дзвіночок".
    Наряд для ляльки
    Недільний бутерброд
    Нова піцца

Цікаві теми творчих проектів з трудового навчання для дівчат 7 класу школи:


Авторська лялька для сестрички.
Авторська лялька власноруч.
Ароматизована свічка своїми руками.
Будиночок для моєї улюбленої кішки (клей, ДСП, ДВП, тканина, штучне хутро).
Букет троянд шовковими стрічками
Вепська лялька-годувальниця.
Весела сімейка (авторські ляльки).
Виготовлення ароматизованих декоративних свічок.
Виготовлення віяла з пластмасових вилок.
Виготовлення квітки-гліцинії з капрону.
Виготовлення ляльки-рукавички
Виріб в техніці макраме
Виріб для прикраси інтер'єру
Вироби декоративно прикладного мистецтва для прикраси інтер'єру.
Вироби з яєчної шкаралупи
Вишивання бісером
Вишивка бісером "Ромашки і вишня".
Вишивка в подарунок
Вишивка орнаменту
Вишивка серветки стебельчатим швом.
Вишивка стрічками троянди
Вишивка хрестом. Літній букет.
Вишивка шовковими стрічками
В'язана сумка
В'язання гачком
В'язання новорічної іграшки ялинки.
Декоративна подушка в техніці "Буф-Квіточка".
Декоративна подушка в техніці "Буф-луска".
Декоративне панно в техніці батик.
Декоративний мак з тканини
Декоративні рослини для інтер'єру.
Декупаж тарілки (серветка з малюнком, клей, яєчна шкаралупа, акрилові фарби, файл).
Дизайнерський проект "Прикрашення квітами класного кабінету".
Дизайнерський проект "Прикрашення квітами своєї кімнати".
Дизайнерський проект "Прикрашення квітами шкільного холу".
Дизайнерський проект "Прикраса квітами моєї кімнати"
Дизайнерський проект "Прикраса квітами шкільної рекреації".
Дизайнерські рішення проблеми старих речей.
Дитяча піжама власного дизайну.
Дитячі штани
Догляд за одягом. Прання та її історія.
Друге життя моєї сукні.
Жар-птиця в техніці квіллінг
Історія зачіски
Історія та розвиток мозаїки кракле.

Теми творчих проектів з рукоділля

Авторська лялька.
Авторська лялька для моєї сестрички
Загадковий світ ляльки-оберега.
Захисна магія ганчіркових ляльок.
Клаптева іграшка
Клаптева лялька.
Клаптева прихватка для кухні.
М'яка іграшка.
Традиції клаптевих ляльок.
Диванна подушка
Ігольниця.

Теми творчих проектів з дизайну

Дизайнерський проект прикраси квітами класного кабінету.
Дизайнерський проект прикраси квітами своєї кімнати.
Дизайнерський проект прикраси квітами шкільного холу.
Оформлення інтер'єру декоративними рослинами.
Стрічкові фантазії в інтер'єрі кімнати.

Теми творчих проектів з декору

Цікаві теми дослідницьких робіт з трудового навчання по декоруванню:
Декоративна пляшка
Декоративне панно з круп і макаронів.
Декоративне панно з природних матеріалів.
Декоративні рослини для інтер'єру.
Загадковий предмет інтер'єру.
Виготовлення сувеніра
Виріб з солоного тіста
Вироби декоративно-прикладного мистецтва для прикраси інтер'єру.
Вироби для дому з різних матеріалів.
Вироби для прикраси кухні
Вироби з яєчної шкаралупи.
Сувенірні вироби з черепашок.
Клаптеве панно
Рамка для фотографій.
Світильник своїми руками
Прикраси своїми руками.
Фрукти з пап'є-маше для кухні.
Фрукти з солоного тіста для кухні.
Квіти з солоного тіста.

Теми творчих проектів з трудового навчання з шиття

Теми творчих проектів з крою та шиттю для дівчаток:


Жилет.
Виготовлення літніх шортів
Виготовлення літніх шортів і топа.
Виготовлення спідниці
Виготовлення спідниці і топа для літнього сезону.
Карнавальна сукня.
Костюм Снігуроньки
Костюм жителя планети "Земля".
Модель інопланетного костюма
Нічна піжама своїми руками.
Нічна сорочка своїми руками
Сукня своїми руками
Плечовий виріб своїми руками.
Сарафан своїми руками.
Фартух.
Авторська лялька своїми руками
Виготовлення виробу з нетканого гобелена
Виготовлення клаптикової ляльки
Виготовлення шапки-капюшона "Білий ведмедик"
Відомі модельєри світу
Декоративний мак з тканини
Декоративні подушки для дивана
Диванна подушка
Дизайнерські рішення проблеми старих речей
Дитяча піжама власного дизайну
Друге життя моєї сукні
Игольниця
Игольниця «Капелюшок»
Ігольниця в стилі "CrazyQuilt"
Історія головних уборів
Національні орнаменти
Клаптеве панно
Лялька в українському народному костюмі
Лялька Тільда
Мій костюм
Моделювання фартуха
Наволочка в технології «Клаптева мозаїка»
Наволочка з клаптиків в стилі «Вітраж»
Народна ганчіркова лялька
Наряд для ляльки
Наряд для сімейного обіду
Нічна піжама своїми руками
Нічна сорочка незвичного дизайну
Нічна сорочка своїми руками
Нова спідниця зі старої
Прихватка в техніці клаптикового шиття
Сукня своїми руками
Фартух з нагрудником
Чудове перетворення старих джинсів;
Шапка і шарф власного дизайну.

Теми творчих проектів з плетіння

Теми творчих проектів для дівчаток з плетіння:
Можливості бісероплетіння у виготовленні декоративних виробів для прикраси інтер'єру квартири.
Пасхальне дерево
Пасхальна прикраса для яєць.
Плетіння з газет
Подарунок з бісеру своїми руками
Каченя з бісеру
Курча з бісеру.
Чохол для телефону.

Теми творчих проектів з вишивки (вишивання)

Теми творчих проектів з трудового навчання для дівчаток з вишивання:
Вишивка у подарунок.
Вишивка панно
Вишита новорічна іграшка.
Мистецтво вишивання. Вишивка хрестом відроджується.
Косметичка з вишивкою.
Народна вишивка
Пасхальне панно
Прихватка з вишивкою
Серветки для кухні
Вишивання бісером
Вишивка новорічна іграшка
Вишивка орнаменту
Вишивка серветки
Вишивка серветки стебельчатим швом
Вишивка сорочки
Вишивка стрічками. Ірис
Вишивка троянди стрічками
Вишивка шовковими стрічками
Вишивка-панно "Улюблені собаки"
Вишита картина «Русь»
Вогняна квітка в техніці "вишивка гладдю"
Декоративна подушка з вишивкою "Ведмедик"
Картина в техніці художньої вишивки
Олександрійська гладь
Ромашки з атласних стрічок в техніці канзаші і вишивка атласними стрічками французьким вузликом
Сакура з бісеру
Чарівний бісер
Чарівний світ вишивки

Теми творчих проектів з трудового навчання - в'язання

Теми творчих проектів з трудового навчання для дівчаток з в'язання:
Рукавиці для паняночки.
В'язання гачком
Грілка на чайник
Дитячий плед.
Виготовлення м'якої іграшки в техніці в'язання
Витончений жилет.
Кишенька для дрібниць.
Мереживна серветка.
Макраме: красиве може бути корисним
Моє макраме
Підставка під гаряче.
Прихватка-подарунок мамі.
Теплі шкарпетки на зиму.
Теплий, зимовий шарф.
Шарф-хомут.
Виготовлення виробу гачком
Виготовлення в'язаного сарафана
Вовняні шкарпетки своїми руками
В'яжемо аксесуари гачком або спицями
В'яжемо для самих маленьких "Костюм на вихід" (комбінезончик)
В'язана сумка
В'язання рукавиць спицями
Жилетка спицями
В'язана шапочка
Мереживна шаль для мами
Подарунок своїми руками зв'язанний гачком
Рукавиці спицями
Теплий шарф
Шаль для бабусі

Теми творчих проектів з трудового навчання - кулінарія

Цікаві теми творчих проектів з кулінарії для дівчат з приготування їжі:


Бабусині рецепти.
Бісквіт «Домашній»
Борщ - усьому голова
Бутерброди і гарячі напої.
Вегетаріанські страви-користь чи шкода?
Види тіста і вироби з нього.
Вироби з рідкого тіста.
Віденське печиво.
Готуємо в глиняних горщиках.
Де млинці-там і ми!
Домашній зефір
Забутий рецепт української національної кухні;
Здорове харчування.
Карвінг. Салат "Ананас"
Кулінарна подорож в ___ (Америку, Європу, Азію).
Механічна обробка овочів.
Млинці та оладки
Молоко і молочні продукти.
Моя Домашня кулінарія.
Національні страви України.
Недільний бутерброд
Недільний сніданок для всієї родини.
Новая пицца
Обід для всієї родини.
Осіння шарлотка
Піца - види і начинки.
Піца - гості на порозі!
Приготування недільного обіду.
Рациональное питание
Салат "Виноградна лоза".
Сервировка стола к завтраку
Сервіровка столу на сніданок (обід, вечеря, свято, весілля).
Сімейна вечеря.
Сімейна кулінарна книга.
Солодкі страви.
Страви з курки.
Страви з м'яса.
Страви з овочів. Салат.
Теплова обробка овочів.
Українські кондитерські вироби.
Улюблений салат моєї сім'ї.
Фізіологія харчування
Фруктовий салат. «Екзотика»
Хліб наш насущний.
Чізкейк.
Чайні традиції
Яйця - цінний продукт харчування.
Японська кухня -Технологія приготування суші вдома.
Бісквіт
Бутербродне асорті
Випічка з прісного тіста
Вироби з заварного тіста
Вівсяне печиво
Закусочні кульки
Зефір власними руками
Кенді бар
Клаптевий виріб для кухні-їдальні
Кондитерські вироби у домашніх умовах
Корисні страви
Кухня моєї мрії
Макаруни і їх приготування
Маршмеллоу у домашніх умовах
Мафіни за фірмовим рецептом
Млинці з різними начинками
Незвичайний суп
Новорічний стіл
Пастіла своїми руками.
Приготування меренгів
Приготування соку у домашніх умовах
Приготування недільного сніданку для всієї родини
Профітролі на власній кухні
Рецепти корисних напоїв
Рецепти молочних коктейлів
Рецепти печива
Рецепти шоколадних цукерок
Різдвяне печиво
Різдвяний стіл
Різноманітні тарталетки
Святковий періг
Святковий стіл
Смузі на моїй кухні
Солодка карамель на моїй кухні
Страви до Великодня
Страви до свят
Страви з дріжджового тіста
Страви з курки.
Страви з м'яса.
Страви з овочів. Салат.
Торт з листового тіста
Фіто-батончики власними руками
Фартух для роботи на кухні
Цікаві страви з макаронами
Як зробити мармелад власноруч
Яйця - цінний продукт харчування

Етапи дослідницької роботи та проекту


Тема. Проєкт « Декоративні квітки "
« Ганутель » як декоративна технологія .
 https://vseosvita.ua/user/id801151/library

Мета : ознайомити вихованців з технікою «ганутель» та виробами, виконаними в цій техніці; формувати навички роботи з дротом; дотримуватися правил безпечної роботи та санітарно-гігієнічних вимог; розвивати уяву, фантазію, образне мислення, конструктивні  здібності, художній смак; стимулювати творчу думку, виховувати естетичний смак та інтерес до художнього бачення краси навколишнього світу; виховувати охайність у роботі, почуття краси у довкіллі.

Обладнання: схеми, малюнки; інструменти: ножиці, кусачки, тонка спиця;
матеріали: дріт тонкий, дріт товстий, нитки, флористична стрічка, бісер, клей.
Тип уроку: комбінування.
Очікувальні результати: учні ознайомлютися із технологією ганутелі , із. історичними відомостями про виникнення ганутелі , із інструментами, матеріалами та приладдям для виготовлення виробу ; визначати потребу в даному виробі.
 

                                                     Хід уроку

І. Організаційна частина.

ІІ. Активізація знань

 - Діти, ми з вами вже працювали з різноманітними матеріалами: нитки, картон, папір, природні матеріали. А хто відповість, з чого можна зробити штучні квіти?

(Діти дають відповіді)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

  Не секрет, що давно люди прагнули прикрасити свій будинок. Для цього використовували вишиті рушники, скатертини, квіти, грона калини та інше . Не втрачає своєї актуальності ця традиція і нині. Щоб створити неповторну та самобутню атмосферу будинку, для прикрашання інтер'єру використовуються речі, створені власноруч. То ж ми теж будемо сьогодні виготовляти сувенір «Ваза з квітами», для прикрашання нашого кабінету.

 Сьогодні ми познайомимося з новою для вас технікою – ганутель.

IV. Повідомлення теми, мети, завдань уроку

Вчитель записує на дошці тему уроку, повідомляє навчальну мету та визначає завдання уроку.

V. У вивчення нового матеріалу

1. Техніка ганутель як вид мистецтва.
Для існування унікальної техніки виконання квітів, вигаданої мальтійськими черницями, знають не всі. Але якщо раніше квіти, виготовлені в цій техніці, підносили як подарунки високопоставленим особам і використовували для прикраси церковного вівтаря в резиденції Папи Римського, то наразі мистецтво створення таких квітів доступне всім бажаючим. Батьківщиною ганутелі є острів Мальта, що розташований у центрі Середземного моря. Цей ексклюзивний вид рукоділля був винайдений у середземноморських монастирях і досі існує там у своєму первісному вигляді, де за допомогою техніки ганутель виготовляють квіти для прикрашання церкви. 

  Цілком ймовірно, що ганутель була відома і в інших країнах, проте сьогодні саме на Мальті можна побачити старовинні композиції та орнаменты, виконані з квітів у цієї техніки. Незважаючи, що ця техніка проста у виконанні, церковне оздоблення  виглядає як справжнє витвір мистецтва, і не лише у свята, а й у будні. Шедеври зісрібної та золотої проволоки прикрашають вівтарі, статуї Пресвятої Діви Марії та нефі. Деякі майстри прирівнюють ганутель до ювелірного мистецтва.

   Ганутель (англ. Ganutell ) – це мистецтво виготовлення квітів із тонкого спірального дроту та шовкової нитки, а також бісеру, намистин та перлинок. 


2. Матеріали для ганутелі
Для виготовлення квітів у техніці гантелі потрібні такі матеріали: 1) основні: а) дріт (бажано різних розмірів: 0,20, 0,25, 0,35; 0,40; 0,60; 0,80 1 мм) та кольорів (золотистий, сріблястий та мідний); б) нитки (використовують бавовняні, шовкові, нитки муліне бажано різних кольорів та відтінків. Головне вимога до ниток, щоб вони були з блиском!); в) тейп-стрічка (флористічна стрічка) (існують різних кольорів, використовують для обмотування стебел квітів); г) клей (використовують для скріплення нитки з дробом для подальшого виготовлення металонітка, а також на завершальному етапі виготовлення лепестків чи листочків технікою дугової) ганутелі, коли потрібно закріпити обрізаний кінчик осьового дроту)  з внутрішньої сторони елемента квітки. Також іноді за допомогою клею скріплюють між сопелюстками із серединкою квітки. Доцільно використовувати клей ПВА, хоча щоб  забезпечити кращу надійність та якість виробу, більшість майстрів використовують прозрачний клей Момент.);
2) додаткові:
а) штучні листочки (для полегшення роботи);
б) бісер, перлинки, скляні камінчики (використовують різних розмірів, форм та кольорів. За допомогою цих матеріалів роблять тичинки для квітів. Також дуже часто майстри дугової ганутелі використовують бусинки при виготовленні пелюстків.);
ж) природні матеріали (мох, гілочки, мушлі, шишки тощо).

Дріт – це металевий виріб у вигляді гнучкої нитки або тонкого прута.
Тейп-стрічка - стрічка для обмотування стебел штучних та сухих квітів. При невеликому натягу вона дуже добре розтягується та стає липкою від нагрівання руками . Зустрічаються в літературі випадки, коли для обмотування стебла квітів використовують гофровану папір відповідного кольору або фольгу. Ще одним досить цікавим додатковим матеріалом є блискучі обгортки від конфет, які використовують для виготовлення серединок квітів. 




3. Технологія виконання виробів у техніці ганутель.

В основі техніки ганутель лежить майстерність з'єднання нитки та дроту. Зазвичай це прямий тонкий дріт, зі срібним або золотим напиленням, який скручений у пружинки та спіральки. Нитки для ганутелі можна обирати різних фактур та кольорів. У деяких випадках прикраси виготовляють лише з дроту. Сам процес виготовлення полягає в наступному: дріт скручують у пружинку, пружинку згортають в окремі пелюстки, після чого пелюстки обплітають ниткою і збирають у цілі квіти. Розмір та форма квітів залежить від форми пелюсток, які з'єднуються, а також від толщин дроту та ниток. Ця техніка імітує живі квіти і може виконуватися за різними схемами: тюльпані, троянди, лілії, ромашки та ін.При виготовленні квітів можна використовувати не лише нитки, а також бісер, паєтки, невеликі бусини, які вплітаються всередину пелюсток та надають їм неповторної розкоші та чарівності.                            

VI. Практична робота.

Варіант 1

1. Відрізаємо 30-50 см проволоки. Наметовому її на крючок, роблячи 30шт  . 2. Здавлюємо та намотуємо дріт по колу  3.  Таких заготовок робимо кілька. 

4. Беремо одну і розтягуємо в різні боки до необхідної довжини.  При цьому відстань між витками має відповідати товщині ниток. Повторюємо для інших  5. Шкірну спіраль згинаємо у вигляді крапельки, непотрібні хвості звиваючого..6. Кінчик нитки   прив'язуємо  до основи спіралі. 7. Нитка ведемо до протилежного краю, огинаємо спіраль і ведемо назвупекло8. Дотримуючись цієї схеми, обплітає дріт, щоразу роблячи зрушення у бік. 9. Також виготовляємо і інші лепестки квітки. 10. Складаємо їх разом, ніжки звиваючого і обмотуємо вийшовши стебло 

         11. Обмотавши до кінця, повертаємось назад до середини і робимо листочок-петельку, закріплюємо його.12. Розправляємо лепестки. Можна оформити серединку, пришивши або посадивши на гарячий клей бусину та бісер. 

Варіант 2

                                     

Вам потрібно:

Дріт, паперовий скотч, клей, квітчаста або однотонна тканина, плоскогубці, ножиці, форма для виготовлення лепестків квітки - підійде старий пухирець від ліків або маленький балончик від дезодоранту. 

                                  


   

1. Вибираючи дріт для роботи, врахуйте, що більш товстий дріт складніше гнути – для цього знадобляться плоскогубці. Зате такий квітка буде більш міцним, краще буде тримати форму, ніж квітка з м'якої проволоки.

2. Візьміть шматок проволоки. Зробіть у її середині петлю. Для цього обхопіть проволокою форму - пляшечку або балончик - і зробіть 2-3 витки, щоб закріпити петельку.

                                    


3. Зніміть петлі з форми. Надайте їй форму крапельки), звузивши її біля основи і розширивши з протилежного кінця. Якщо дріт тонка, ви зможете зробити це руками, якщо товста - доведеться вдатися до допомоги плоскогубців. Ефектно виглядатимуть квіти з проволоки з білої обмоткою . Вирівняйте лепесток. Кінці дроту складіть разом - з них ми робитимемо стебло.

       4. Тепер потрібно нанести на лепестки клей. Тюбики клею мають звужений кінець, але для нашої тонкої роботи найкраще зробити його ще більш вузеньким. Для цього оберніть навколо кінця тюбика з клеєм шматочок папірця у вигляді кулька, або пірамідки. Кінчик кулька повинен бути відкритим - через нього ви відсаджуватимете клей на дріт.

             


5. Приготуйте шматок тканини. Розправте його. Нанесіть клей на петельку з проволоки з того боку, яка буде нижньою. Притисніть петельку з клеєм до шматка кольорової тканини.6. Обріжте тканину по краях пелюстки.

 

7. Для 5-лепестковго квітки зробіть п'ять таких однакових заготовок, для 6-пелюсткового - шість. Для наступного квітки використовуйте іншу тканину - так букет буде виглядати веселіше.



8. Загніть кожна пелюстка під кутом приблизно 90° до іншої частини дроту. Візьміть 5-6 таких деталей і з'єднайте їх. Стебло отриманого квітки обмотайте паперовим скотчем. Квітка готова.. Зрозуміло, квіти можна робити з різнокольорових пелюсток!

Варіація цієї техніки: замість того, щоб приклеювати до петельці тканину, можна обернути її шматком капрону (наприклад, від старих кольорових капронових колготок) і закріпити його біля основи пелюстки ниткою. Надлишки капрону обрізати. Такі квітки виходять дуже ніжними і витонченими.

VІІ. Підсумок уроку

VIІI. Повідомлення домашнього завдання.

 

Додаток

Моделі-аналоги






5 клас Виготовлення новорічної іграшки 2022р


Підготовка до 8 Березня



Виготовлення виробів до Великодніх свят






 Конкурс "Новорічна композиція" та "Український сувенір" 2021р.








Творчий проект "Рамка для фото"

Рамка для фото – це в більшості випадків прямокутний формат у горизонтальному або вертикальному положенні залежно від художнього задуму самої картини. Також рамки можуть бути овальними, круглими, а іноді навіть химерними (фантастичними) формами.

На виставках велике значення має і обрамлення картини (фото). Обрамлення є рамкою, яку ще називають багетом.

Давайте і ми поринемо в чарівний світ технологій та виконаємо разом творчий проект під назвою « Рамка для фото », який стане справжнім прикрасою вашої оселі чи подарунком для друзів.

 

1. Організаційний етап проекту

 

Зверніть увагу:

Мета нашого проекту:  виготовити рамку для фото, використовуючи різні технології.

Завдання нашого проекту:  ознайомитись із історією рамок для фото; переглянути різноманітні джерела інформації та укласти свій особистий банк-даних виробів-аналогів; ознайомитись з техніками виготовлення рамок для фото у різних технологіях; удосконалювати навички роботи з різними конструкційними матеріалами; виявити практичним шляхом, який тип рамки для фото стане найяскравішим для оформлення наших будинків; допомогти своїм друзям виготовляти рамку для фото.

Результат нашого проекту: виготовлення рамок для фото, виконаних різними техніками з використанням різних технологій та створення електронної презентації «Рамка для фото».

 

Завдання №1 "Провести міні-маркетингове дослідження у формі анкетування"

Дайте в зошиті письмові відповіді на запитання анкети. Опитайте кількох близьких або товаришів і також запишіть результати в зошит.

§   Чи користуєтесь ви рамками для фото? Чому?

§   Чи користуються рамками для фото ваші близькі чи товариші? Чому?

§   Яка форма рамки для фото, на вашу думку, найкраща?

§   З яких матеріалів, на вашу думку, має бути виготовлена рамка для фото?

§   Які кольори повинні переважати в оформленні рамки для фото?

§   Як має бути оздоблена (форма, матеріали тощо) рамка для фото?

 

Завдання №2 "Вимоги до майбутнього виробу"

А) Спробуйте окреслити вимоги до майбутнього виробу, дописавши в зошиті наступні речення:

§   Об’єкт має мати розміри …

§   Об’єкт може нагадувати …

§   Об’єкт повинен бути естетично …

§   Вартість об’єкта повинна бути …

§   Об’єкт не повинен шкодити …

§   Об’єкт повинен виконувати функції …

 

Завдання №3 "Сформувати банк-даних виробів-аналогів"

А) Використовуючи різноманітні джерела інформації, нам потрібно знайти декілька моделей-аналогів (подібних до нашого) майбутнього виробу. Саме вони і стануть нашим «Банком даних».

У випадку виникнення труднощів ознайомтесь з банком-даних виробів-аналогів, перейшовши за цим посиланням:


Б) З банку даних оберіть базову модель, яку надалі ми будемо використовувати для розробки проекту. Базова модель - це модель-аналог, яка найбільше буде відповідати нашим вимогам (- виріб має бути корисним; - виріб має бути міцним; - виріб має бути красивим). Ця базова модель стане основою для вдосконалення на наступних етапах виконання нашого творчого етапу. Світлину базової моделі збережіть на свій гаджет.

 

Домашнє завдання:

1. Дайте відповідь на запитання в зошиті, обравши один-два варіанти відповідей: "Як, я планую працювати над проектом: - самостійно; - у парі з однокласником; - у групі; - разом з класом.

2. Знайдіть цікаву інформацію про рамки для фото. Наприклад:


В кінці ХХ століття світ захлеснули цифрові технології, які в короткі терміни перевернули спосіб отримання фотографії, породив цифрову фотографію. На відміну від звичайної фотографії, цифрова фотографія зберігається в електронному вигляді, її не можна помацати, не можна потримати, але художнє сприйняття від такої фотографії ніскільки не змінилося. Так з'явилася цифрова фото рамка, фотографії в якій зберігаються в електронному виді.


 

2. Конструкторський етап проекту

 

Зверніть увагу:

Завдання №4 "Візуалізувати модель майбутнього виробу"

А) Застосувати до базової моделі, обраної під час організаційно-підготовчого етапу проекту, відповідні методи проектування (метод комбінаторики об'єктів тощо) та створити малюнок (ескіз) майбутнього виробу.

Перед виконання завдання зверніть увагу:

Б) Уважно розглянути світлини моделей-аналогів, малюнок вдосконаленої базової моделі та визначити габаритні розміри виробу. Подумати про те, яке графічне зображення необхідно виконати для остаточного уявлення про форму виробу. Виконати графічне зображення виробу.




Домашнє завдання:

1. Здійснити самоконтроль виконаної роботи, надавши в зошиті відповіді на запитання:

§   Чи зможе інша людина зрозуміти моє креслення?

§   Наскільки графічне зображення естетично привабливе?

§   Чи всі розміри є на кресленні?

§   Чи правильно застосовано масштаб креслення?

§   Які зауваження були враховані?

 

Завдання №5 "Підібрати матеріали для виготовлення виробу"

А) Підібрати матеріали та необхідну їх для виготовлення виробу кількість. Провести приблизний розрахунок затрат на матеріали,що будуть використані під час роботи над проектом.

Перед виконання завдання зверніть увагу:

Приблизний зразок виконаного завдання:


Б) Ознайомтесь з наступною інформацією:

В) Запишіть в зошиті у довільній формі приблизний список інструментів (обладнання), що буде, на вашу думку, необхідне для виготовлення виробу.

Домашнє завдання:

1. Виготовити за потреби шаблони та лекала для виконання наступного - "Технологічного" етапу проекту.

 

3. Технологічний етап проекту

Зверніть увагу:

Завдання №6 "План виготовлення виробу (технологічна картка)"

Запишіть у таблицю послідовність виготовлення виробу. Наприклад:




Завдання №7 "Виготовлення виробу"

Використовуючи, створені інструкційні картки, або картки, запропоновані учителем, а також підібрані матеріали, інструменти та обладнання, розпочніть та завершіть виготовлення виробу.

Найголовніше, що у нас є - це життя і здоров'я! Як його вберегти? Як не нашкодити здоров'ю однокласників? Як правильно виконувати технологічні операції? -


Виконання поточного етапу творчого проекту залежить від обраної технології. Вибір основних та додаткових технології ми узгодили на попередніх уроках. Також нами було обговорено процес виконання технологічних операцій.

З описом технологій, які ми будемо використовувати в процесі виготовлення виробу, можна ознайомитись у відповідному розділі нашого сайту: https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.pinterest.ru%2Fpin%2F842243567791891910%2F&psig=AOvVaw2HzLPiRFKPxZW2a6_iRyV5&ust=1643050061767000&source=images&cd=vfe&ved=0CAwQjhxqFwoTCJDxte_EyPUCFQAAAAAdAAAAABAV


 

З описом технологічних операції, які ми будемо використовувати в процесі виготовлення виробу, можна ознайомитись у відповідному розділі YouTube  каналу

З окремими варіантами технологічних карток можна ознайомитись за цим посиланням:

https://naurok.com.ua/proekt-vigotovlennya-fotoramki-101094.html

Домашнє завдання:

1. Проведіть самооцінювання своєї діяльності та результатів проекту.

ZineBvNSGOOCMYebfY6uYZK2cr0qb8UHMK-MT427isyrNLE1OKWdM6HbYtFsf8Ib8Y-82PdBbvlWXeZnI8Vvp6aNpdyUASgFIEzAmE5yI_2tlHZOsMamPR_CptCnTKSsig=w1280

2. Спробуй порахувати кількість та вартість використаних під час виконання проекту матеріалів. Зробіть висновки та дайте відповіді на запитання.

Висновок №1:

§   Таким чином, загальна вартість матеріалів, витрачених на виготовлення виробу, - ________.

§   Якщо додати прибуток (30 % від вартості), ціна виробу становитиме _______________.

§   Виходячи з отриманих даних, я можу зробити висновок, що вартість мого виробу ______.

Запитання:

§   Чи велика вартість виробу?

§   Хто зможе придбати такий виріб?

§   Чи буде попит на цей виріб?

§   Як можна зменшити вартість виробу?

Висновок №2

Стосовно мого проекту можна розглядати такі дії з економії матеріальних ресурсів _____________.

 

4. Завершальний етап проекту

 

Зверніть увагу:

Завдання №8 "Захист проекту"

А) Дайте в зошиті відповіді на запитання:

§   Чи сподобалось тобі виготовляти виріб?

§   Що для тебе виявилось найскладнішим під час роботи?

§   Чого ти навчився (які знання поповнив) під час роботи?

§   Чи хотів би ти в майбутньому виготовити ще декілька виробів, але уже складніших?

§   Чи знадобляться тобі в майбутньому дорослому житті знання, отримані в процесі виконання творчого проекту?

Б) Проведіть фото-сесію для своїх виробів.

В) Підготуйте електронну презентацію про виконання творчого проекту

У презентації зверни увагу на наступні моменти:

§   Дай коротку характеристику завдання та вимог до об’єкту проектно-технологічної діяльності.

§   Опиши прототип. Що змінено? З якою метою?

§   Опиши особливості технологічного процесу виготовлення та складання деталей.

§   Опиши особливості оздоблення.

§   Спробуй відповісти на запитання - що можна змінити?

§   Спробуй відповісти на запитання - що не вдалося?

§   Додай світлини технологічного процесу та готового виробу.

 

Домашнє завдання:

1. Продумайте та запишіть у зошит, як можна поширити результати своєї проектної діяльності в мережі Інтернет.

2. Зробіть висновки (наприклад, чи все вийшло, як було задумано; що можна змінити або зробити краще). Для цього запишіть у зошит декілька речень про свій проект, розпочавши словами «Я думаю, що мій виріб …».

 

Додаткові матеріали для виконання творчого проекту

Відео-помічники до проекту "Рамка для фото":

Відео помічники

 

Для повторення, самоаналізу та самооцінювання пропоную виконати декілька інтерактивних вправ, перелік яких ви знайдете тут -

 

А зараз настав найприємніший момент - дарування свого виробу.

 

Думаю, що, створені нами рамки для фото, будуть актуальними для багатьох ваших знайомих різного віку. Також я впевнений у тому, що з такими, власноруч виготовленими особливими та унікальними рамками для фото, у вас в будинку буде завжди затишно, красиво та оригінально.

 

 

 



Завдання дистанційного навчання вересень-жовтень
05.10.21р. 6-АБ клас.  Тема уроку: " Вишивання  підставки під горнятко.»  Перегляньте відео. https://www.youtube.com/watch?v=xI1KF14cNLk.
 Виконати тест у робочий зошит( запитання переписуєм,   відповідь ставим  А) чи Б))
Тест: « Підставка під горнятко»
1. Підставка під горнятко використовуеться як... 
А) пристрій, що підтримує низьку температуру
Б) корисний предмет для того, щоб не псувалась поверхня меблі
В)  прикраса для кухні
2. Яке оздоблення буде зайвим для підставки під горнятко?
А) випалювання
Б) розпис акварельними фарбами
В) лакування
3. Які характеристики повинна мати підставка під горнятко?
А) термостійкість
Б) екологічність
В) міцність 
Г) практичність
Д) зручність в використанні 
Є) естетична привабливість. 
4. Оберіть матеріали, які можна використати для виготовлення підставки під горнятко 
А) фетр 
Б) фанера 
В) скло
 Г) пластик
 Д) упаковочний картон
Є) шпагат
5. Оберіть інструменти, які можна використати для виготовлення підставки з фанери 
А) голка 
Б) лобзик
В) ножниці
6. Оберіть основні техніки для виготовлення підставки під горнятко 
А) випилювання
Б) вишивання  
В) пошив 
Г) склеювання
7. Які техніки використовують як додаткові для виготовлення підставки 
А) випалювання
Б) вишивання
В) аплікація
Г) пошив
Д) випилювання

Приєднуємось (дівчата) до уроку трудового навчання  за вказаним посиланням о 13.30 . Мати при собі свої роботи з розпочатою вишивкою.

04.10.21рік. 5-А Б   Тема уроку: ". Види закладок для книг. Конструкційні матеріали, необхідні для виготовлення закладок для книг."     Перегляньте відео

 https://www.youtube.com/watch?v=ief-Y3JCqBI

28.09. 6-АБ клас.    Тема уроку: " Вишивання  підставки під горнятко.»  Перегляньте відео.https://www.youtube.com/watch?v=xI1KF14cNLk.  Приєднуємось (дівчата) до уроку трудового навчання  за вказаним посиланням о 13.30 . Мати при собі свої роботи з вишивкою. Списати правила техніки безпеки у робочий зошит .

Основні правила під час роботи з вишивкою:
1. Обережно користуватись інструментами.
2. Під час роботи не вколювати голку в одяг та не залишати її на робочому місці.
3. Голки зберігати в гольнику або спеціальній коробочці.
4. Голкою працювати обережно, не залишати її без нитки (з ниткою її легше знайти, якщо вона загубиться).
5. Не відкушувати нитку зубами, а відрізати ножицями.
6. Ножиці тримати на робочому місці з зімкненими лезами, передавати теж зімкненими лезами, кільцями вперед.
7. Ні в якому разі не брати в рот нитку, голку, тканину.

29.09. Працюємо далі над своїм проектом.  Перегляньте відео для зразка, можливо комусь стане у нагоді. https://www.youtube.com/watch?v=pFOfRXXLT54&t=8s

29.09.21р. 10 клас  Урок технології. Тема уроку: "Постановка проблеми. Робота з інформаційними джерелами. Розробка графічного зображення декількох варіантів проекту". Учні , малюємо в робочий зошит  два зразки обраного проекту. Я скидаю свої, ви можете в інтернеті взяти інші, на ваш смак. Працюємо в друкованому зошити- проекті. https://www.pinterest.com/oksanamasterica/%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B2%D1%8C%D1%8F-%D0%B8%D0%B7-%D0%B1%D0%B8%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B0/

Погляньте на це… 👀 https://pin.it/4XRzioI

Творчий проект : Органайзер»  8 клас

Дата : 08.09.21р

Тема 1. Проект «Органайзер для рукоділля. Проектування форми методом біоформ».(конспектуємо та виконуємо практично!)


Назва проекту:___________________________________________________________

І. Організаційно-підготовчий етап.

Органайзер - це таке пристосування, яке допомагає навести порядок незалежно від сфери його використання. Рукоділля, мабуть, один з видів зайнятості, де цей самий органайзер іноді є рятівним плотом. Хтось вважає, що кращим є готові вироби, а хтось підбирає матеріал самостійно та виготовляє його сам. Але незалежно від цього у будь-який рукодільниці, з часом накопичується величезна кількість всіляких речей для. І кожна починає замислюватися про те, як же найбільш компактно і недорого всі ці речі зберігати. Який органайзер створити або купити для всього свого «багатства».

Органайзери для речей

Вони бувають:

·       настільні (підставка канцелярська);

·       настінні;

·       ті, що розміщуються в ящиках (роздільники і скриньки).

Існує багато покупних органайзерів, зроблених із пластику, акрилу, дерева. Головний мінус полягає в тому, що не всі моделі підійдуть для робочого місця. Наприклад, ваш ящик може мати нестандартні розміри, і всі існуючі коробки або великі, або маленькі. Виготовлені ж власноруч роздільники будуть відповідати саме тим розмірами, які вам необхідні. А виготовити їх можна з будь-яких підручних матеріалів.

1)Для кого (або для чого) виконується проект?

___________________________________________________________

2)Яким має бути виріб? Запиши вимоги до виробу.____________________________________________________

3)Який із виробів, на твою думку, є найскладнішим у виготовленні? Запиши номер виробів із таблиці._______________________________________

4)Який із виробів, на твою думку, є найпростішим у виготовленні? Запиши номер виробів із таблиці.___________________________________________

5)За який час ти плануєш виготовити свій виріб?_____________________________________________________

 15-22.09.21р

Тема 2. «Добір конструкційних матеріалів, інструментів та обладнання для виготовлення органайзера».

ІІ. Конструкторський етап.

Практична робота № 1

Пофантазуй та замалюй варіанти оздоблення майбутнього виробу, зроби детальний опис.

Пофантазуй та замалюй варіанти оздоблення майбутнього виробу, зроби детальний опис.

Детальний опис:______________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Дизайнер – це фахівець, який займається проектуванням та створенням різних виробів. 

З історії фетру…

Фетр - це матеріал, виготовлений шляхом валяння вовни. Матеріал валяється вручну, є шматками зваляного матеріалу, що не рулони, як при стандартному виготовленні тканин машинним способом. Технологія виготовлення фетру не відрізняється від повстяної (войлока), однак при його виготовленні використовують тонкий пух кіз і кроликів.


ЖУРНАЛ

реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності

на заняттях трудового навчання

( обслуговуючі види праці )


та гурткової роботи технологічного напряму


Додаток 3

Вимоги

щодо безпеки на уроках трудового навчання 

Ці вимоги розроблено з урахуванням Положення про розробку інструкцій з охорони праці, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29 січня 1998 р.

№ 9; Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 1 серпня 2001 р. № 563; Правил безпеки під час занять у навчальних і навчалбно-виробничих майстернях навчальних закладів системи загальної середньої освіти, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 13 серпня 2007 р. № 730.

1.    Заходити і виходити з кабінету можна лише з дозволу вчителя.

2.    Чергові учні мають допомагати вчителю підготувати класну кімнату, матеріали до уроку.

3.    На робочому столі в учнів мають бути всі необхідні інструменти і матеріали за темою заняття.

4.    Індивідуальні інструменти і матеріали учні мають зберігати у спеціальній робочій папці.

5.    Учні повинні сумлінно дотримуватися правил поведінки для учнів школи, правил особистої гігієни і санітарних норм на робочому місці.

6.    Під час перерв черговий з числа учнів слідкує за поведінкою учнів та дотриманням ними вимог цієї інструкції.

7.    Учням заборонено користуватися несправними меблями чи обладнанням.

8.    Учням не можна самостійно відривати вікна. Учитель або техпрацівник на 1-му поверсі можуть відчиняти вікна, а на 2-3-му поверхах — лише фрамуги.

9.    Забороняється використовувати електричні нагрівальні прилади для обігріву кабінету.

10. Забороняється використовувати на уроках трудового навчання джерела відкритого вогню.

11. Під час вологого прибирання необхідно вийти з приміщення. Заходити до класної кімнати чи кабінету дозволяється після повного висихання підлоги.

12. Перед початком робот звільнити робоче місце від зайвих предметів і матеріалів.

13. Починати виконувати завдання тільки з дозволу вчителя.

14. Заборонено приносити до класу небезпечні предмети (ріжучі, колючі, вибухові, вогненебезпечні).

15. Виконувати тільки ту роботу, яку доручив учитель.

16. Застосовувати інструмент тільки за його призначенням.

17. Заборонено розміщувати пальці рук проти ріжучої частини інструмента.

18. Передавати інструмент з гострими кінцями ручкою від себе.

19. Заборонено класти інструменти з гострими кінцями на край стола.

20. У разі ушкодження будь-якого шкільного обладнання, меблів негайно припинити користування ними, повідомити про це вчителя чи інших працівників школи.

21. Заборонено змітати рукою сміття, здувати обрізки, стружки з робочого місця. Слід використовувати для прибирання сміття ганчірку або спеціальну щітку.

22. Заборонено пити воду і вживати їжу.

23. Після закінчення роботи навести порядок на робочому місці, прибрати сміття.

24. Вимкнути електроприлади, освітлення.

25. Інструменти і матеріали очистити та розмістити у визначеному для них місці.



Завдання дистанційного навчання
22.01.2021р

9- АБ Трудове навчання : Тема уроку: «Проектування моделі виробу. Моделі-аналоги. Розробка ескізу виробу». https://www.pinterest.com/pin/338544096980451725/ 

  Перегляньте відео до уроку, та підготуйте матеріал для подальшої роботи.


https://www.youtube.com/watch?v=5N_izPPYweU&t=44s

7-АБ Трудове навчання: Проект «Декоративний рушник» Тема уроку: «Проектування моделі виробу. Моделі-аналоги. Графічне зображення. Добір конструкційних матеріалів та інструментів та обладнання.»  Перегляньте два відео:


  https://www.youtube.com/watch?v=JZTBhpcQRPA&t=34s

https://www.slideshare.net/Solodkii/ss-46941887
21.01.2021р

6 АБ Трудове навчання. Тема уроку: «Обладнання кухні. Культура приймання їжі.  Робоче місце для приготування їжі. https://www.youtube.com/watch?v=928uD0Rvi-M

2 урок. «Поняття про сервірування стола. Поведінка за столом.»

https://www.youtube.com/watch?v=8j4AdDfmlqo

19.01.2021р. 

10-А Технології. Тема уроку: «Правила зображення з’єднань деталей. Виконання не рознімних з’єднань» Переглянути презентацію.

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-priznacenna-ta-zmist-skladalnih-kreslen-4465.html

 На аркуші паперу А-4, виконати креслення (простим олівцем, з презентації яке я вам надіслала на Viber) з 30-36 слайд. Фото виконаних робіт надіслати мені та принести  до школи на наступний урок .


18.01.2021р.

10-БВ клас. 1. Технології: Тема уроку: « Технологія  виготовлення  виробу: специфікація виробу.»  Розпочнемо урок  з перегляду відео-уроку. .Підготувати матеріал для роботи. Спробувати сплести  одну гілочку і мені переслати фото роботи.


https://www.youtube.com/watch?v=PZi3wSay_so

11-А,Бклас.  Технології: Тема уроку: « Етапи догляду за шкірою обличчя (очищення, тонізування, зволоження, живлення, захист). Шкірні лінії. Що таке пілінг і для чого він по­трібний.»  Розпочнемо урок  з перегляду відео-урока.


https://www.youtube.com/watch?v=oRVpisl-dpU

https://www.youtube.com/watch?v=3qgRgvPQCHU

Переглянувши відео, зробите дівчата опорний конспект. Конспект з фотографуєте і відправите в особисті повідомлення 
11 клас.  19.05.2020р. Технології.  «Бабусині рецепти». Виконання робіт  відповідно до обраних технік та технологій. Переглянути відео.

Навчання у Всеукраїнській школі онлайн. Сьогодні на уроки ми чекаємо всіх учнів з 1 до 11 класу. Відео для вас вже заплановано на YouTube МОН: www.youtube.com/c/MONUKRAINE

18.05.20р
8 клас. 1.Трудове навчання. Вивчаємо новий розділ: «Технологія побутової діяльності та самообслуговування» Тема уроку.  «Види зачісок залежно від форми обличчя. Засоби для догляду за волоссям.» Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=O7mqsGQbCps https://www.youtube.com/watch?v=t93l4N0qT14

 9 клас. 1.Трудове навчання.  Остаточна обробка виробу. Захист проекту.


10 клас. 1.Технології.   Презентація. Самооцінка. Захист проекту. « Дизайн предметів інтер’єру» https://vseosvita.ua/library/tvorcij-proekt-z-trudovogo-navcanna-visita-kartina-8374.html
6 клас. 14.05 20р Трудове навчання . «Підготовка виробу до презентації. Презентація  та захист спроектованих та виготовлених  виробів.» 

6 клас.  07.05.2020р Трудове навчання." Контроль якості виробу . Усунення недоліків. Розрахунок орієнтовної вартості  витрачених матеріалів".  виправити недоліки в роботі.  Переглянути презентацію. Списати 8 слайд. https://www.slideshare.net/nauka7/ss-57141525

11 клас. 05.05.2020р  Технології. « Приготування очищаючих і відбілюючих засобів для догляду за шкірою  обличчя в домашніх умовах." Переглянути відео. Записати рецепри взошит. Спробувати один приготувати і записати  враження від маски.

Завдання дистанційного навчання на 04.05 2020 року.
5 клас.  .Трудове навчання: Виготовлення ляльки-мотанки « Лялька-берегиня»!
Переглянути відео.



8 клас. 1.Трудове навчання: Технологічний процесс  виготовлення швейного виробу.  Переглянути відео. 


9 клас. 1. Трудове навчання: « Технологічний процесс оздоблення  виробу.  Переглянути презентацію, та списати слайди 3, 4, 5 і 10.    Розрахувати  собівартість вироба.



10 клас. Технології. Робота над проектом:  Технологія виготовлення виробу: оздоблення виробу.  Пропоную оздобити свій виріб «мережкою» Перегляньте відео.  

 Ідеї для творчості під час дистанційного навчання.  Виготовляємо вироби із підручних матеріалів. 















Цікаві вироби із яєчних лотків

   

Завдання на цей тиждень 8 клас(13-17.04.2020): Виготовлення великодніх крапанок, писанок, крашанок і т.д.  Надсилайте виконані завдання в приватні повідомлення! Пропоную переглянути відео. Ви можете покрасити яйця іншим способом, на ваш вибір!   Бажаю успіхів! Гарного дня!  

Завдання на цей тиждень 10 клас(13.04.2020)
Завдання з трудового навчання ( для дівчат 5 класу). Так, як наближається Світле Христове Воскресіння, пропоную виконати завдання на великодню  тематику!

6 клас. Тема уроку:   Техніка плетіння по колу. Виготовлення пелюстків для елемента виробу. https://www.youtube.com/watch?v=vLPkd6_9y0Y

11 клас. Технології Визначення послідовності реалізації проекту. Виконання робіт відповідно до обраних технік та технологій .



Завдання з трудового навчання (для дівчат 6 класу)


9 клас.  Тема уроку:  Технологічний процес виготовлення виробу. (Проект "Виготовлення декоративного на)

 Наші роботи.







Немає коментарів:

Дописати коментар