- ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я 9 КЛАСІнтегрований предмет “Основи здоров’я” передбачає формування мотивації щодо здорового способу життя учнівської молоді.Зміст програми структуровано за чотирма розділами, що представлені в програмах для кожного класу:1) Життя і здоров’я людини.2) Фізична складова здоров’я.3) Соціальна складова здоров’я.4) Психічна і духовна складові здоров’я.
- Пропонуємо Вам пройти вхідне тестування
Феномен життя і здоров`я людини
Цей розділ містить наступні теми:- Життя як феномен
- Цінність та неповторність життя людини
Мета: сформувати в учнів поняття про феномен життя, розглянути здоров'я як явище людського життя, його необхідну й основну характеристику.Завдання:- сформувати знання про важливість збереження здоров'я та безпеки людини;
- усвідомлювати вплив психіки, моралі, духовності на формування безпечної поведінки людини;
- виховувати повагу та усвідомлювати цінність та неповторність життя.- Уважно ознайомтесь з змістом лекції
- Виділить для себе головні моменти !!!
- Якщо з цим впорались переходьте до наступного завдання.
- Бажаємо успіхів!!!
- Нижче Ви можете ознаймитись з додатковими матеріалами
- Необхідно зробити перерву!
- Після невеличкого відпочинку нам необхідно ще попрацювати
- Уважно прочитайте матеріал другої лекції!!!
- Намагайтесь дати відповідь на запитання : "Чому життя є найбільшою цінністю на планеті?"
- Після вивчення розділу пропонуємо Вам написати оповідання.Тема: "Чому життя є найбільшою цінністю на планеті?"
Бажаемо Вам успіху!!!
Життя і здоров'я людини
Цей розділ містить наступні теми:- Взаємозвязок основних ознак і чинників здоров'я
- Глобальні небезпеки
Мета: формування свідомого ставлення до глобальних загроз, що постали перед людством на початку ХХІ ст. та оволодіння життєвими навичками безпечної для життя і здоров’я поведінки.Завдання:- сформувати знання про діяльность міжнародних та вітчизняних організацій щодо безпеки людини;
- усвідомлювати вплив психіки, моралі, духовності на формування безпечної поведінки людини;
- знати основні положення міжнародного та національного законодавства щодо безпеки і здоров’я людини;
- виділяти взаємозв’язок індивідуальної, національної та глобальної безпеки- Уважно ознайомтесь з змістом лекції
- З'ясуйте для себе головні моменти !!!
- Якщо з цим впорались переходьте до наступного завдання.
- Бажаємо успіхів!!!
- Нижче рекомендуємо переглянути додатковий матеріал
- Необхідно зробити перерву
- Після невеличкого відпочинку налаштуйтеся на нову працю
- Уважно прочитайте матеріал другої лекції!!!
- Намагайтесь дати відповідь на запитання : "Яким чином сучасне людство може вирішити глобальні проблеми нашої планети?"
- Якщо важко відповісти на запитання, зверніться до інтернет-посилань, які наведені нижче!
- Якщо Ви не втомилися, можете скористатися нашими посиланнями
- Після вивчення розділу вам необхідно пройти невеличке тестування.Бажаемо Вам успіху!!!
Фізична складова здоров'я
Цей розділ містить такі теми:- Моніторинг фізичної складової здоров′я;
- Оздоровчі системи;
- Фізіологічна та соціальна зрілість
Працюємо з темою:"Моніторинг фізичної складової здоров'я"Мета: формувати поняття про важливість проведення моніторингу власного фізичного здоров'яЗавдання:- ознайомитися з основними поннятями теми;В результаті вивчення цієї теми ти зможеш:- визначити основні методи моніторингу фізичної складової здоров'я;- провести самооцінку фізичного здоров'я;- перевірити отриманні знання за допомогою тестів.- Переглянь основні поняття, які стосуються цієї теми.
- Ознайомся з презентацією, яка дасть тобі уявленння про основні поняття теми.
- Для додаткової інформації прочитай факти про здоров'я підлітка.
- Виконай комплекс вправ для відпочинку!
- Проведи моніторинг власного здоров'я, виконавши запропоноване завдання.
- Перевір себе за допомогою теста (якщо виникли труднощі, повернись до презентації ще раз)
- Бажаємо успіху!
- Відпочинь! Потанцюй! Зроби улюблені вправи!Комплекси вправ переглянь нижче
- Перейди до вивчення теми: "Оздоровчі системи"Мета: Скласти власну систему здоров'я, використовуючи знання про традиційні та нетрадиційні оздоровчі системи.Завдання:- визначити складові оздоровчих систем для складання власної програми оздоровлення;- знати правила здорового харчування;- ознайомитися с фітнес-програмами;- скласти власну програму оздоровлення;- пройти тест для самоконтролю знань.
- Ознайомся с поняттями, які стосуються цієї теми;
- Визнач основні моменти з презентацій, які запропоновані тобі для оволодіння знаннями з теми;
- Обов'язково зроби паузу для активного відпочинку (переглянь запропоновану танцювальну розминку, чи виконай свою)!
- Якщо все зрозуміло, спробуй скласти власну оздоровчу систему, виконавши практичну роботу.
- Перевір себе за допомогою тестів!
- Успіхів в навчанні!
- Відпочинь! Включи улюблену музику! Танцюй, рухайся, отримуй задоволення від рухів!На допомогу "тримай" танцювальну розминку!
- Вивчаємо останню тему:"Фізична та соціальна зрілість підлітка"Мета: Визначити взаємозв'язок фізіологічної та соціальної зрілості. Сформувати поняття про готовність до дорослого життя.Завдання:- з'ясувати ознаки відхилення від вікових термінів розвитку підлітка;- пояснити важливість ведення здорового способу життя;- порівняти основні ознаки фізіологічної й соціальної зрілості
- Не забувай чергувати роботу з відпочинком!
- Зроби тібетську гімнастику для очей.
- Налаштуйся на роботу! Починай вивчати запропоновану презентацію.
- Визнач основні ознаки фізіологічної та соціальної зрілості підлітка.
- З'ясуй, що потрібно для того, щоб називати себе дорослою людиною .
- Щоб перевірити свої знання, пройди тест.
- В тебе все вийде! Бажаємо успіху!
- Завдання для контролю знань.Пройди підсумковий тест з розділу "Фізична складова здоров'я". Бажаємо успіхів!
Соціальна складова здоров'я. Репродуктивне здоров'я молоді
Цей розділ містить наступні теми:- Репродуктивне здоров'я. Фактори впливу і ризики.
- Продовження роду як одне з основних призначень людини. Здоров'я молоді в Україні.
- ВІЛ/ СНІД/ІПСШ: шляхи передачі й методи захисту. Протидія стигмі й дискримінації ВІЛ-інфікованих.
Мета: формування у підлітків бережливого, дбайливого та усвідомленого ставлення до власного здоров'я як однієї з найвищих людських цінностей, потреби самопізнання та всебічного самовдосконаленняЗавдання для учнів:- З'ясувати вплив соціальних чинників на репродуктивне здоров'я;
- Зрозуміти негативний вплив на здоров'я ранніх статевих контактів;
- Визначити зв'язок порушення моральних засад поведінки з поширенням СНІД в Україні;
- Усвідомити необхідність дотримання правил культури статевих стосунків юнаків і дівчат.
- Дуже уважно ознайомтесь з матеріалом лекції
- Виділить основні фактори, які впливають на репродуктивне здоров'я
- Після ознайомлення з лекцією рекомендуємо проглянути презентацію
- Зроби паузу, рекомендуємо переглянути комікси і мультфільмПриємного перегляду!!!
- Зроби невеличку перерву
- Прочитай лекцію та дай відповідь на запитання на форумі.
- Зроби корисну справу - полий квітиА зараз можно переглянути комікси
- Ми повертаємось до останьої частини нашого розділу!!!
- Вам необхідно вивчити матеріал лекції та переглянути комікси
- Виділіть фактори, що сприять виникненню ВІЛ / СНІД / ІПСШ
- Це одна з самих важливих тем, тому Вам необхідно до неї підійти дуже ретельно!
- Після вивчення розділу вам необхідно пройти невеличке тестуваня.
Бажаемо Вам успіху!!!
Психічна і духовна складові здоров`я
Цей розділ містить наступні теми:- Самопізнання і самовиховання особистості
- Способи саморегуляції
- Пам`ять та увага
- Розвиток сприйняття, пам`яті та уваги
Мета: з`ясувати необхідність володіння методами самопізнання і самовиховання; формувати в учнів вміння виконувати вправи саморегуляції; поглибити свідоме ставлення до понять "увага", " пам`ять".Завдання для учнів:- навчитися користуватися методами тренування сприйняття, пам`яті та уваги;
- розвивати логічне мислення;
- навчитися дотримуватися правил самовиховання, саморегуляції.
Самопізнання починається з правильного ставлення до самого себе.- Посміхнись і потягнись
- Відпочивати потрібно!
- Відпочинь .
- Якщо я унікальний, то кожен унікальний у такій же мірі.
- Після вивчення розділу вам необхідно пройти невеличке тестуваня.
Бажаемо Вам успіху!!! - Переглянь наступне відео. Це цікаво!
Цінність життя і здоров`я людини
Цей розділ містить наступні теми:- Основи психологічних та моральних засад безпеки людини.
- Вплив психологічних властивостей та етичних засад людини на її дії в різних життєвих ситуаціях.
- Здоров`я в ієрархії життєвих цінностей.
- Відповідальність за власне здоров`я.
Мета: сформувати в учнів поняття про цінність життя й здоров'я людини, показати, яке місце посідає здоров'я в ієрархії життєвих цінностей.Завдання:- сформувати в учнів поняття про відповідальність за власне здоров'я;- показати, як здійснюється вибір життєвого шляху на основі здорового способу життя.- Дуже уважно ознайомтесь з матеріалом лекції
- Виділіть основні психічні і моральні засиди, які впливають на здоров'я людини!
- Після ознайомлення з лекцією рекомендуємо виконати вправу "Позитивне мислення"
- Ми з Вами переходимо до вивчення останньої теми нашого розділу!
- Прочитайте уважно лекцію!!!
- Виділіть для себе головне
- Після роботи з лекційним матеріалом необхідно зробити перерву
- Після вивчення розділу вам необхідно зробити практичну роботу!!!.
Бажаемо Вам успіху!!!
Підводимо підсумки курсу
https://www.facebook.com/profile.php?id=100022803185710
ТЕХНОЛОГІЇ 5 клас
Основи здоров'я 9 клас
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар