Мій проект



Привіт! Ми учні 6 класу!  Запрошуємо всіх взяти участь у нашому проекті "  Сік  життя!"



Ми  всі знаємо, що турбота про себе – одна з необхідних складових щастя, але, коли доходить до справи, виявляється, що ми поняття не маємо, з чого почати. Та й взагалі у вільну хвилину зазвичай знаходиться маса справ, куди більш насущних. Насправді турбота про потреби власного духу і тіла не вимагає багато часу.
      Ми учні, спробуємо   потурбуватися  про себе і своє здоров я за допомогою  води і позитивних емоцій.
            Вивчаючи питання про властивості води, ми з подивом виявили, що сучасна наука продовжує вивчати і знаходити абсолютно нові і дивовижні властивості води.


Перспективи подальшого вивчення властивостей води захоплюючі. Хто знає, може бути в недалекому майбутньому, розкривши таємниці води, людина навчиться лікувати невиліковні зараз хвороби, просто випивши склянку з водою, властивість якої певним чином змінили. Може бути, людство буде використовувати водяні носії та хранителі пам'яті? 







План вивчення теми

проекту « Сік життя»
Автор
Модуль 1. Заповніть всі відомості про себе та навчальний заклад, в якому ви працюєте
Ім’я, по-батькові та прізвище
Наталія Миколаївна Царук
Назва навчального закладу
Ясногірська ЗОШ  І-ІІІ ст..
Місто, село, район, область
С. Ясногірка. Сарненського  району, Рівненської області
Відомості про тренінговніть всі відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
20.11 2017-07.12.2017 року
Тренери
Позднякова Тетяна Євгенівна
Місце проведення тренінгу
РОІППО
Опис навчальної теми

Назва
Сік життя
Стислий опис

Під час роботи над проектом учні 6-х  класів аналізували часті причини виникнення хвороб та негативних емоцій, аналізували чи може корисна звичка «пиття вранці води з хорошим настроєм» покращити здоров’я , учні виявляли, як позитивні  та негативні емоції впливають на нашу внутрішню структуру води;  проводили досліди щодо впливу емоцій на воду; крім цього вчилися стисло, чітко, зручно, ефективно представляти результати власних досліджень за допомогою діаграм, презентацій, публікації, веб-сайту, ілюструвати ідеї; комбінуючи текст і зображення, удосконалювали вміння збирати й обробляти інформацію, використовуючи форми опитування, ресурси Internet, вчилися аргументовано доводити власну думку; виховувалися патріотичні почуття, почуття шанобливого ставлення до власного здоров’я, навколишнього середовища. Проект тривав 3 тижні. Складався з двох частин - теоретичної та практичної. З метою ефективної роботи над проектом учні працювали за групами, кожна мала конкретний обсяг завдань. Представлення результатів проектної діяльності відбулося на шкільному тижні з демонстрацією матеріалів в шкільній газеті, колективними доповідями та використанням слайдової презентації під час конференції для учнів 6 - 8 класів. Підсумкові матеріали проекту було розміщено на сайті школи.

Предмет, навчальна тема
Основ здоров’я.  Тема: « Харчування і здоров’я. Значення води і харчування для розвитку і здоров’я підлітків.» Міжпредметні зв’язки: природознавство, медицина, біологія.
Клас (вікова категорія)
6-А, 6-Б клас,  12-13 років
Приблизний час вивчення теми
 Протягом місяця ( 30 днів)
Освітні засади
Державні освітні стандарти

    Для реалізації означеної мети завданням предмету «Основи здоров’я» є формування відповідальності за здоров’я, добробут, безпеку, навколишнє середовище, стабільність у майбутньому та розвиток самозарадності учнів через особисту і культурну ідентифікацію, активну громадянську позицію, підприємливість, усвідомлення цінності життя крізь призму фізичного, психічного, соціального та духовного розвитку. Провідним засобом реалізації вказаної мети є запровадження компетентнісного підходу в навчальний процес загальноосвітньої школи, на основі ключових компетентностей як результату навчання. Таким чином, інтегрований предмет «Основи здоров’я» передбачає розвиток  не лише здоров’язбережувальної компетентності шляхом набуття учнями навичок збереження, зміцнення та відповідального ставлення до особистого здоров'я та здоров’я тих, хто поруч, але й усіх ключових компетентностей, які мають бути сформовані через освіту згідно з Рекомендаціями Європарламенту та Ради ЄС.   

Навчальні програми

Основні компетентності у природничих науках і технологіях
Уміння:
- застосовувати знання з природничих наук (біології людини, бережливого природокористування, методів дослідження природи) для забезпечення добробуту, здоров’я і безпеки;
- установлювати причиново-наслідкові зв’язки між природним та соціальним довкіллям, прогнозувати соціальні наслідки використання сучасних технологій у природному та соціальному середовищі
Ставлення:
- відповідальність за власну діяльність у природі;
- екологічно доцільна поведінка
Навчальні ресурси:
створення еколого-соціальних проектів;
- дослідження залежності стану здоров’я від природних і технологічних чинників (аналіз складу харчових продуктів тощо);
 - моделювання ситуацій впливу природного й техногенного середовища на здоров’я та безпеку
Навчальні цілі та очікувані результати навчання учнів

 Навчальні цілі
1.    Зміцнити здоров’я дітей.
2.    Активізація творчого мислення в учнів.
3.    Дослідити як позитивні емоції впливають на здоров’я.
4.     Формувати знання про вплив якісної води на здоров’я.
5.    Залучити дітей до здоровязберігаючих технологій.
 Очікувальний результат
1.     Учні навчаться обирати якісну воду.
2.    Проведуть  дослідження, яке дозволить проаналізувати, як  негативні емоції змінюють структуру води.
3.    Візьмуть участь у заходи для поліпшення здоров’я.
4.    Почнуть вживати (джерельну або колодязну) воду щоранку, для покращення здоров’я.
Основні запитання
Ідея проекту виникла під час спалаху вірусних інфекцій, коли була відмічена велика кількість пропущених уроків учнями класую.  Після перегляду казок де вода оживляє героїв, повертає зір; дає молодість; силу; знищує нечисту силу і т.д..
Після ознайомлення з додатковою інформацією про стан здоров’я дітей в Україні і високою смертністю населення, в тому числі, з причини низької якості сучасної   води та вживання дітьми великої кількості газованої  солодкої води. Було прийнято рішення звернутися до стародавніх казок, адже там згадується "цілюща" вода, що загоювала рани та повертала людину до життя. Треба було дізнатися про це більше. Тому, ключове питання проекту: «Сік життя?»

Ключове запитання
·          Як зробити  до здоров’я крок?
Тематичні запитання
·         Чому здоров’я таке важливе?
·         Чому вада потрібна?
·         Як ми можемо змінити «внутрішню» воду?
·         Як емоції впливають на воду?
·         Як обрати якісну воду?
Змістові запитання
·         Яку воду ми вживаємо щодня?
·         Як вода діє на організм?
·         Що таке емоції? Як емоції впливають на організм?
Стислий опис оцінювання
відбувалося у декілька етапів:
1.Самооцінювання та вчительська оцінка роботи учнів в проекті .
2.Оцінювання учнів групою.
3.Оцінювання вчителем продуктів проекту за окремими формами: публікації, веб-сайту , презентації .
4.Підсумкове оцінювання роботи учнів у проекті: після опрацювання всіх бланків учитель виставив підсумкову оцінку всім учням, що були задіяні у проекті.
Методичні засади
Попередні знання та навички
Осмислення актуальності проекту
Обговорення ключового та тематичних питань
Об'єднання учнів у групи, отримання завдань
Визначення джерел інформації (інтернет)
Складання плану дій

Діяльність учнів та вчителя

На початку проекту вчитель демонструвала учням фасилітаторську презентацію,завдяки якій  мотивує учнів приєднатися до проекту.  Власні навчальні потреби  учні усвідомлюють за допомогою таблиці ЗХД з якою вони починали працювати на початковому етапі проекту. Учні збирають відомості і цікаві факти про воду, як вода впливає на здоров’я людини та емоції.  За час участі у проекті учні  проводять опитування , анкети, позакласні заходи, організовують повчальні  бесіди з лікарем та місцевою громадою(батюшкою) та проводять  дослід « Вплив емоцій на воду», створюють буклет-пам’ятку. Результати оформляють у вигляді діаграм, фото слайдів  та газет, заповнюють хмаринку тегів (ключових слів) в яких висвітлюється  тема  та ключові питання майбутньої зустрічі .
Учні під керівництвом вчителя  створюють навчальну презентацію за темою « Сік життя», яка відображає тематичні та змістовні питання проекту. Для цього використовують інтернет-ресурси.
Учні створюють блог " Наш проект", розміщують матеріали, ведуть там дискусії, звітують про  виконану роботу та заохочують бажаючих приєднатися до проекту.
В кінці проекту учитель разом з учнями аналізують та порівнюють результати, 
роблять висновки та оцінюють прогрес учнів під час роботи у проекті.
  Учні за допомогою вчителя презентують результати свого проекту на сайті школи.

1 етап. Створили групи, визначилися з напрямками роботи (розподілили обов’язки між учнями, які виявили бажання брати участь у проекті)
Ознайомилися з пам’ятками роботи в групі, в мережі Інтернет, з планування роботи, правилами ведення дискусії, готовності доповідних матеріалів, проведення опитування.
Переглянули: відеофільм «Тайна води»
2 етап.  Розподілили обов’язків  у групі.
І група  Шукачі: підбирали та аналізували матеріали з довідкової та додаткової літератури, Інтернету, щодо зазначеної теми, провели опитування учнів школи з   питання: : “Яку воду, переважно, ваша сім’я використовує щодня для пиття і приготування їжі?”  визначали: - чи можна впливати на якість води? проводили досліди з використанням рису та води. Запрошували на зустрічі та позакласні заходи представника медицини( сімейний лікар),місцевої церкви батюшку «Вплив молитви на воду?»
ІІ група Дослідники: визначали: - Як поводить себе вода під впливом різних емоцій? Вивчали з якими емоціями учні прокидаються?; провели опитування учнів школи з питання: «Чи вірите ви,  що позитивні емоції змінюють воду?”;  
ІІІ група Преса Працювали над створенням презентації та публікації (газети та буклети);
узагальнювали та систематизували результати дослідження всіх груп, створювали спільну презентацію груп, та учнівський веб-сайт.

3 етап.  Робота у групах: Результат роботи « Дослідників»
Дослід.  Ми учні Ясногірської ЗОШ І-ІІІ ст.. вирішили повторити досвід японського вченого Емото Масару з рисом і водою. Спостереження досвіду 1. Спостереження досвліду листопад (з 20.11. 2017 року (1 день) – Ми взяли три склянки з рисом і водою в однаковій пропорції. На перший стакан  -  ми щоранку промовляємо тільки позитивні емоціє, слова любові та радості. На другу – промовляємо негативні емоції. А на третій стакан – ми зовсім не звертаємо уваги.  На прикінці першого дня -  в трьох склянках рис білий в трьох склянках, вода однакова, чиста, прозора, без запаху.
(5 день)- у двох склянках з рисом пішла реакція. Перший стакан – початок бродіння; поява приємного запаху; вода почала жовтіти. Другий стакан – початок бродіння; поява менш приємного запаху; вода почала жовтіти. Третій стакан – білий рис, вода помутніла, без запаху. Третій стакан – білий рис, вода помутніла, без запаху. 
01. 12. 2017 року (11 день)- в трьох склянках з рисом йде реакція. Перший стакан – бродіння; приємний запах; вода жовта. 
Другий стакан – вода почала змінювати колір,цвіль в невеликій кількості, без запаху. Третій стакан – бродіння; із стакана  відчувається запах болотяної води; на воді з’явилась багато  цвілі.
 Висновок: В ході проведення цього досвіду ми учні 6 класу дізналися, що вода має пам’ять і реагує на настрій людини. У першому склянці, якому говорили «Дякую» — рис заграв і мав приємний запах. У другому склянці, якому говорили « Ти дурень» — рис почорнів і мав неприємний запах. У третьому склянці, якому нічого не говорили – рис покрився цвіллю, запах відсутній. 
Результат нашого досліду показав, що вода сприймає і запам’ятовує все, що відбувається навколо. Вода, як на флешку записує все, що бачить, чує, відчуває. Ми з’ясували, всі люди можуть впливати на воду. Позитивні або негативні емоції, музика – можуть чинити сильний вплив на воду.
ВИСНОВОК Так як ми складаємося з води, то повинні спілкуватися один з одним дружелюбно, дарувати один одному увагу, і тоді ми будемо відчувати себе добре, не будемо вболівати. Коли Ви п’єте чай або їсте, думайте про хороше, так як структура тієї рідини, яку ви вживаєте, підлаштовується під ці думки. Не треба нічого пити з поганими думками, вам буде від цього гірше. Коли Ви п’єте чай або їсте, думайте про хороше, так як структура тієї рідини, яку ви вживаєте, підлаштовується під ці думки. Не треба нічого пити з поганими думками, вам буде від цього гірше. Пам’ятаєте! Вода Знає, Бачить, Чує, Відчуває. Пам’ятаєте! Вода Знає, Бачить, Чує, Відчуває. Кожен раз, коли Ви говорите Спасибі, Люблю, Дякую, Ви створюєте унікальну структуру супер — молекул Води, які несуть Вам Довголіття, Молодість, Красу і Здоров’я.  Мені ці дослідження дуже цікаві, і коли я закінчу школу, може бути я і займуся подальшим вивченням цього питання.

Звернення учасників проекту
А скільки ще невідомого, незвіданого і цінного для людини таїть в собі, звичайна вода ?! Саме, в ім'я збереження власного здоров’я -  нам необхідно розширювати про неї свої пізнання.
Перспективи подальшого вивчення властивостей води захоплюючі. Хто знає, може бути в недалекому майбутньому, розкривши таємниці води, людина навчиться лікувати невиліковні зараз хвороби, просто випивши склянку з водою, властивість якої певним чином змінили. Може бути, людство буде використовувати водяні носії та хранителі пам'яті? Хто знає, які відкриття чекають нас через 100-200 років?
 Підтримуйте здоровий спосіб життя. Пийте до 1,5 - 2 літри води в день для покращення роботи організму, але зверніть увагу на те, яку воду ви вживаєте.  Візьміть до уваги нашу пам'ятку « вплив позитивних емоцій на здоров’я!». Турбуйтеся про своє здоров’я із задоволенням,  бо турбота про себе – одна з необхідних складових щастя.  Будьте завжди здорові та щасливі!

Диференціація навчання

Учні, що мають проблеми у навчанні
  Для  учнів, що мають проблеми у навчанні відведено більше додаткового часу для виконання легших завдань (підібрати малюнок до певної теми, або провести опитування  за підготовленим завданням).  При потребі  закріплю за ними учнів –консультантів.
Обдаровані учні
За більш встигаючими учнями, запропоную  завдання - продовжити дослід з емоціями, тільки  водою зараженою емоціями підливати вазони. Потім проаналізувати як себе поводить рослина.
Матеріали та ресурси
Технічне забезпечення (відмітьте необхідне)
Фотоапарат
Комп’ютер (и)
Цифровий фотоапарат
 DVD - програвач
Доступ до Інтернету
Лазерний диск
Принтер
Мультимедійний проектор
Сканер
Телевізор
Відеомагнітофон
Відеокамера
Обладнання для відео конференцій
Інше      
Програмне забезпечення (відмітьте необхідне)
Програма для роботи з базами даних/ електронними таблицями
Програма для створення публікацій
Програма для електронної пошти
Енциклопедія на  компакт-диску
Програма для роботи із зображеннями
Програма для створення комп’ютерних презентацій
Програма для роботи з Інтернетом
Програма для  розробки веб-сторінок
Програма для роботи з текстами
Інше      
Друковані матеріали
Посібник «Intel. Навчання для майбутнього»
Обладнання та канцтовари

Інтернет ресурси
Для учнів:
4. http://trembita.in.ua/index.php?page=termal
5. https://www.youtube.com/watch?v=K2PZZ4QL5Ko
6. : http://spadok.org.ua/zilnytstvo/vplyv-vody-na-liudynu
7. http://garmonya.in.ua/yak-zminyty-svoye-zhyttya-na-krashhe-za-10-dniv/
Для учителя:
1.https://wordart.com - Створення хмари тегів (tagul)
2. https://learningapps.org/- Інтерактивні та мультимедійні навчальні блоки
3. http://unthatua.ru/korist-i-shkoda/15243-u-chomu-shkoda-gazovanih-napoiv.html
http://mon.gov.ua/ Державні стандарти освіти, навчальні програми
http://ae-project.su/ -  проекти Adobe After Effects CC
Інші ресурси




Немає коментарів:

Дописати коментар