суботу, 18 листопада 2017 р.

   Я, Царук Наталія Миколаївна, народилася 1976 року, в селі Ясногірка   Сарненського району  Рівненської області. Після закінчення одинадцятого класу в 1993 р, один рік попрацювала  в Чабельській школі - педагогом організатором.   Поки навчалась заочно, на  фізико технологічному факультеті в РДГУ, працювала  три роки лаборантом вже в своїй Ясногірській  ЗОШ .
Педагогічну діяльність розпочала в 1998 році, була призначена вчителем  трудового навчання та основ здоров’я.
        За період роботи у мене склалась певна система роботи, яка допомагає реалізовувати головну мету вивчення предметів.
      Щоб стати хорошим вчителем і наставником, потрібно докласти чимало зусиль і праці, потрібно постійно рухатись вперед, не зупиняючись ні на мить. Велика сила оптимізму  є моєю рушійною силою, яка допомагає йти до поставленої мети.  Для досягнення успіху стараюся перемагати труднощі, долати перешкоди, усміхатися навіть тоді, коли неприємно і боляче.  За мій дев’ятнадцятирічний стаж роботи, я вже третій раз керівник методоб’єднання.
    Моє педагогічне кредо, яке звучить так: “ Мрії стають  реальністю, коли думки перетворюються на дії ” -  Д.А. Антонов
           Люблю дітей, якими б вони не були, бо це є діти. Завжди намагаюся бути справедливою, щирою , чуйною. Вчитель має бути зразком вихованості і культури поведінки. Грубість, образи, крики в школі є недопустимими.  А.С.Макаренко  зауважував, що «…діти – це життя, і життя прекрасне, і ставитися до них треба як до товаришів і громадян, поважати їхнє право на радість і обов’язок відповідальності». Кожна дитина-це є особистість, яку я, як вчитель, повинна відчути серцем, підтримати в разі необхідності, вселити надію в те, що обов’язково все буде добре .
      Моє життєве кредо: ніколи не зупиняйся на досягнутому. "Стався до людей так, якби ти хотів, щоб вони ставилися до тебе".
        Активно працюю над проблемою "Розвиток творчих і пізнавальних  здібностей  учнів на уроках трудового навчання". Мої учні беруть активну участь у різноманітних конкурсах-виставках , де здобувають призові місця. Є класним керівником 8 класу.
      Стараюся постійно спілкуватися з батьками дітей. Вони є активними учасниками навчально-виховного процесу: допомагають у підготовці виховних, класних та позакласних заходів, в разі необхідності надають спонсорську допомогу.   Дітей характеризую тільки з позитивної сторони. На негативні моменти вказую лише в індивідуальному порядку.
     Співпрацюю з колегами,  дотримуюся педагогічної етики, готова надати допомогу тим педагогам, які цього потребують. І на завершення хотіла б  висловитися словами  В.О.Сухомлинського:  «У наших школах не повинно бути нещасливих дітей, душу яких гнітить думка, що вони ні на що не здібні. Успіх у навчанні — єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися».    Бажаю всім колегам  зберігати оптимізм і надію, мати здоров'я і терпіння,  достаток і щастя!
      Хай  у  наших вихованців здійсняться всі творчі задуми…



Немає коментарів:

Дописати коментар