четвер, 23 червня 2022 р.

Календарне планування . Технології 5 кл. НУШ. І. Ходзицька.

 Календарне планування  ( ОРІЄНТОВНЕ).  Технології 5 кл. НУШ.Автор: І.Ходзицька.  

                       


Модуль 1

 

Декор ложки з полімерноїглини

№ з/п

Тема уроку та їїзміст

К-ть год

Дата проведення

 

 

 

Об’єктпроєктноїдіяльності. Декор ложки ізполімерноїглини

Основнатехнологія. Технологіяліплення (полімерна глина)

8

 

 

Очікуванірезультатинавчання:

5 клас

6 клас

Визначає потреби та смакиспоживачівобраногооб’єктапроєктування, особливостійогоконструкції, функціональності, естетичності за допомогоюпроведення невеликих за обсягом і масштабом маркетинговихдосліджень.

Здійснюєпошук та обираємоделі-аналоги відповідно до запланованогооб’єктапроєктування.

Плануєпослідовністьдій для виготовленнямоделівиробу, орієнтовні строки їхвиконання, можливостівикористанняцифровихзасобів.

Добираєнеобхідніінструменти і пристосуваннявідповідно до визначеноїтехнологічноїпослідовності.

Використовуєінструменти та пристосуваннясамостійноабо за допомогоюінших, дотримуючись правил безпечноїпраці та санітарних норм.

Виконуєзапланованітехнологічніоперації у визначенійпослідовності, раціональнорозподіляючи час.

Оцінюєризики, пов’язані з виготовленнямвиробу, за потреби знаходитьспособиїхусуненнясамостійноабо з допомогоювчителячиіншихосіб.

Демонструє в роботізосередженість, акуратність, обережність, відповідальністьтощо.

Контролює та оцінюєпроцесі якістьвиготовленнявиробу, у разі потреби виправляючинедоліки.

Спільно з учителем чиіншими особами визначаєсвійрівеньнавчальнихдосягнень.

Плануєподальшупроєктно-технологічнудіяльність на основінабутогодосвіду для реалізаціївласнихінтересів, здібностей, можливостей.

Визначає потреби та смакиспоживачівобраногооб’єктапроєктування, особливостійогоконструкції, функціональності, естетичності за допомогоюпроведення невеликих за обсягом і масштабом маркетинговихдосліджень.

Здійснюєпошукактуальноїінформації про об’єктпроєктування і упорядковуєїї.

Застосовуєметодипроєктуваннявідповідно до індивідуальнихздібностей та власнихінтересів з метою втіленнятворчихідей в конструкціївиробу.

Плануєпослідовністьдій для виготовленнямоделівиробу, орієнтовні строки їхвиконання, можливостівикористанняцифровихзасобів.

Виконуєтехнічниймалюнокабоескіз деталей моделівиробу, зазначаєінформацію, необхідну для йоговиготовлення.

Добираєматеріали для виготовленнявиробута розраховуєвитрати на них.

Добираєнеобхідніінструменти і пристосуваннявідповідно до визначеноїтехнологічноїпослідовності.

Використовуєінструменти та пристосуваннясамостійноабо за допомогоюінших, дотримуючись правил безпечноїпраці та санітарних норм.

Виконуєзапланованітехнологічніоперації у визначенійпослідовності, раціональнорозподіляючи час.

Оцінюєризики, пов’язані з виготовленнямвиробу, за потреби знаходитьспособиїхусуненнясамостійноабо з допомогоювчителячиіншихосіб.

Демонструє в роботізосередженість, акуратність, обережність, відповідальністьтощо.

Контролює та оцінюєпроцес і якістьвиготовленнявиробу, у разі потреби виправляючинедоліки.

Представляєрезультативласної/спільноїпроєктно-технологічноїдіяльності.

Спільно з учителем чиіншими особами визначаєсвійрівеньнавчальнихдосягнень.

Плануєподальшупроєктно-технологічнудіяльність на основінабутогодосвіду для реалізаціївласнихінтересів, здібностей, можливостей

1-2

Вибір та обґрунтування теми проєкту. Основитехнологіїліплення з полімерноїглини.

Способи та прийомироботипід час ліплення. Технікироботи з полімерною глиною.

2

 

 

3-4

Основніетапивиготовлення декору чашки з полімерноїглини.  Графічнезображення.

Добірматеріалів, інструментів та пристосувань для виготовлення декору. Добіртехніки, способу та прийомівроботи з полімерною глиною.

2

 

 

5-6

Виготовлення (ліплення) декору з полімерноїглини для ложки. Запікання декору. Дотримання правил безпечноїпраціпід час виконанняпроєкту.

2

 

 

7-8

Підготовка ложки до декорування (очищення).

Фіксування декору з ложкою. Остаточнаобробкавиробу (лакування).

Захистпроєкту

2

 

 

 

М’якаіграшка

№ з/п

Тема уроку та їїзміст

К-ть год

Дата проведення

 

 

 

Об’єктпроєктноїдіяльності.М’якаіграшка

Основнатехнологія. Технологіяобробкитекстильнихматеріалівмашинним способом.

8

 

 

Очікуванірезультатинавчання:

5 клас

6 клас

Визначає потреби та смакиспоживачівобраногооб’єктапроєктування, особливостійогоконструкції, функціональності, естетичності за допомогоюпроведення невеликих за обсягом і масштабом маркетинговихдосліджень.

Здійснюєпошук та обираємоделі-аналоги відповідно до запланованогооб’єктапроєктування.

Застосовуєметодипроєктуваннявідповідно до індивідуальнихздібностей та власнихінтересів з метою втіленнятворчихідей в конструкціївиробу.

Плануєпослідовністьдій для виготовленнямоделівиробу, орієнтовні строки їхвиконання, можливості

використанняцифровихзасобів.

Виконуєтехнічниймалюнокабоескіз деталей моделівиробу, зазначаєінформацію, необхідну для йоговиготовлення.

Добираєматеріали для виготовленнявиробу та розраховуєвитрати на них.

Добираєнеобхідніінструменти і пристосуваннявідповідно до визначеноїтехнологічноїпослідовності.

Використовуєінструменти та пристосуваннясамостійноабо за допомогоюінших, дотримуючись правил безпечноїпраці та санітарних норм.

Виконуєзапланованітехнологічніоперації у визначенійпослідовності, раціональнорозподіляючи час.

Оцінюєризики, пов’язані з виготовленнямвиробу, за потреби знаходитьспособиїхусуненнясамостійноабо з допомогоювчителячиіншихосіб.

Демонструє в роботізосередженість,акуратність, обережність, відповідальністьтощо.

Контролює та оцінюєпроцес і якістьвиготовленнявиробу, у разі потреби виправляючинедоліки.

Виявляєповагу до власнихабо чужих результатівпроєктно-технологічноїдіяльності.

Спільно з учителем чиіншими особами визначаєсвійрівеньнавчальнихдосягнень.

Плануєподальшупроєктно-технологічнудіяльність на основінабутогодосвіду для реалізаціївласнихінтересів, здібностей, можливостей

Визначає потреби та смакиспоживачівобраногооб’єктапроєктування, особливостійогоконструкції, функціональності, естетичності за допомогоюпроведення невеликих за обсягом і масштабом маркетинговихдосліджень.

Здійснюєпошукактуальноїінформації про об’єктпроєктування і упорядковуєїї.

Здійснюєпошук та обираємоделі-аналоги відповідно до запланованогооб’єктапроєктування.

Застосовуєметодипроєктуваннявідповідно до індивідуальнихздібностей та власнихінтересів з метою втіленнятворчихідей в конструкціївиробу.

Плануєпослідовністьдій для виготовленнямоделівиробу, орієнтовні строки їхвиконання, можливостівикористанняцифровихзасобів.

Виконуєтехнічниймалюнокабоескіз деталей моделівиробу, зазначаєінформацію, необхідну для йоговиготовлення.

Добираєматеріали для виготовленнявиробу та розраховуєвитрати на них.

Добираєнеобхідніінструменти і пристосуваннявідповідно до визначеноїтехнологічноїпослідовності.

Використовуєінструменти та пристосуваннясамостійноабо за допомогоюінших, дотримуючись правил безпечноїпраці та санітарних норм.

Аргументованодобираєспособиобробленняматеріаліввідповідно до їхвластивостей і характеристик.

Виконуєзапланованітехнологічніоперації у визначенійпослідовності, раціональнорозподіляючи час.

Оцінюєризики, пов’язані з виготовленнямвиробу, за потреби знаходитьспособиїхусуненнясамостійноабо з допомогоювчителячиіншихосіб.

Демонструє в роботізосередженість, акуратність, обережність, відповідальністьтощо.

Контролює та оцінюєпроцес і якістьвиготовленнявиробу, у разі потреби виправляючинедоліки.

Виявляєповагу до власнихабо чужих результатівпроєктно - технологічноїдіяльності.

Представляєрезультативласної/спільноїпроєктно-технологічноїдіяльності.

Застосовуєцифровіпристрої та інформаційнесередовище у разі потреби для презентаціїрезультатівпроєктування.

Спільно з учителем чиіншими особами визначаєсвійрівеньнавчальнихдосягнень.

Плануєподальшупроєктно-технологічнудіяльність на основінабутогодосвіду для реалізаціївласнихінтересів, здібностей, можливостей

1-2

Вибір та обґрунтуванняпроєкту. Основитехнологіївиготовленням’якоїіграшки.

Добір та аналіз моделей-аналогів. Проєктуваннявиробу методом фантазування. Графічнезображення

2

 

 

3-4

Добіркострукційнихматеріалів, інструментів та пристосувань.  Виготовленняшаблонів. Розкроювання деталей. Дотримання правил безпечноїпраціпід час виконанняпроєкту

2

 

 

5-6

Виготовленням’якоїіграшки. Зшивання та наповненнявиробу

2

 

 

7-8

Оздоблення. Остаточна обробка виробу.

Захист проєкту

   Продовження  КАЛЕНДАРНОГО ПЛАНУВАГННЯ МОЖНА СКАЧАТИ ЗА ПОСИЛАННЯМ

  Використані джерела за посиланням: 

https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fdocs.google.com%2Ffile%2Fd%2F1lCex2a68hO04dPI_twaqB7WsMBKTvrtg%2Fedit%3Fusp%3Ddocslist_api%26filetype%3Dmsword%26fbclid%3DIwAR3N537BhzacmGMIHErgA2biKXNKUnqt6FhfAfyrXbOJnDyERtkiJ--Kcc8&h=AT3tVkrWuslxc5QeMOyzzskFHp7vgAmunvOWlf8YJrgvv-ucQEMUMZBynkMlu7JjxEh1p6A0-wrDF0tiqUjYcU2Aqc0CWnXOig_6AgmO5ZJzr_kcN2Eg-R5vdbtkLSovgCos&__tn__=R]-R&c[0]=AT1Ka1ECWqNoqYio7VLlOlt2634mky5jefohT-BbQoWc3CTBhXLh4VeM-UWH-oYGD_GRKu4YFiE1Txptfenpw01fRFBQbMG7nwe5BmCnrnpUKq-16fqJhUOsHqQmeJHvIOCWmg17Yu9m1INy-EZKAr7mbI49iqRsrC5QMk2FJ9WiU0PSksKarT0tt4767fY2Ao6VhaGFv3LT


2

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар